  • 41. Data: 2011-05-18 12:18:37
    Temat: Re: kupiłam nowe auto, nie mogę g=?ISO -8859-2?Q?o_utrzyma =E6__-_co_zrobi=E6?=
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    pablo eldiablo wrote:

    > Jakby jeszcze rok potrzymal, uniknal by podatku ;-)

    Jakby jeszcze rok potrzymał, to by sprzedawał po 8k ;-)

    --
    Pozdro
    Massai

  • 42. Data: 2011-05-18 12:51:33
    Od: Jan45 <j...@w...pl>

    W dniu 2011-05-18 12:18, Massai pisze:

    > Jakby jeszcze rok potrzymał, to by sprzedawał po 8k ;-)

    Dla tej naszej tradycji to marna pociecha, bo
    z samochodem tak się nie da. Kiedyś - owszem,
    ale dziś to już całkiem inna bajka. Chyba że
    ktoś ma skład samochodów zabytkowych. Skarżył
    się jeden taki posiadacz, że mu kradną zabytki
    na potęgę. Mówił w TV, że gromadził samochody
    latami, nawet dziesiątkami lat, bo przez trzy
    pokolenia. A teraz, żeby zachować okazy najcenniejsze,
    wystawia te mniej cenne jako przynętę dla złodziei
    w całkiem innym miejscu niż te najdroższe.
    Jakiś emerytowany funkcjonariusz, o ile pamiętam.
    Tradycja powinna się szybko pozbyć zbyt drogiego
    dla niej samochodu, bo - niestety - nie zyska
    na jego przetrzymywaniu. Chyba że wejdzie w spółkę
    z jakimś innym Tradycją. I razem spłacą pojazda.

    Jan

  • 43. Data: 2011-05-18 13:06:51
    Temat: Re: kupiłam nowe auto, nie mogę go utrzymać - co zrobić - OFFTOPIC
    Od: Excite <n...@n...bedzie.pl>

    W dniu 2011-05-18 10:48, kakmar pisze:
    > O filmiku, filmik nie jest dobry bo miesza prawdę z nieprawdą i jest
    > manipulacją. Oglądałeś go w ogóle? Czy tylko pierwsze 5min.

    Co prawda był by to offtopic ale chętnie poczytał bym co w tym filmiku
    jest kłamstwem.

  • 44. Data: 2011-05-18 13:29:27
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 18.05.2011 Excite <n...@n...bedzie.pl> napisał/a:

    > Co prawda był by to offtopic ale chętnie poczytał bym co w tym filmiku
    > jest kłamstwem.

    Proszę:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Money_as_Debt
    Niestety trzeba przeczytać odnośniki, lub poznać jak system naprawdę
    działa. Parę wskazówek napisałem we wcześniejszym poście.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 45. Data: 2011-05-27 11:01:07
    Temat: Re: kupiłam nowe auto, nie mogę go utrzymać - co zrobić
    Od: "tradycja" <a...@e...pl>

    "Stefan Szczygielski" <g...@s...eu.org> wrote in message
    > Ale czy masz kredyt na samochód czy samochód w kredycie?
    w kredycie

    > Jeśli masz samochód w kredycie, czy jak to tam zwał, to właścicielem
    > samochodu jest bank i samochodu samotrzeć (samotrzecia?) sprzedać nie
    > możesz.

    otóż jednak mogę: wystawiam samochód i z kupcem przychodzę do banku -
    oczywiście kwota musi pokrywać cały kapitał na dany dzień (obecnie 68,5 tyś)

    Zastanawiam się, może w czymś jest lepszy roczny samochód od nowego, he, i
    sprzedaż nie jest wcale absurdem?
    Noooo, np nowym nie można przycisnąć pierwszy miesiąc, bo musi się dotrzeć
    wszystko ładnie i tłoki ułożyc i klocki ... :))) - a moje eauto przeszło
    wzorowe intro :p więc jest lepsze od nowego prawda? :_))

    Możesz natomiast kombinować, czy ktoś by nie chciał od ciebie
    > tego samochodu wraz z kredytem odkupić - oczywiście bank musi coś

    pomóżcie proszę, gdzie skutczenie wystawić ogłoszenie??

  • 46. Data: 2011-05-27 11:55:45
    Temat: Re: kupilam nowe auto, nie mogę go utrzymac
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    tradycja wrote:

> [...]
    >
    > otóż jednak mogę: wystawiam samochód i z kupcem przychodzę do banku -
    > oczywiście kwota musi pokrywać cały kapitał na dany dzień (obecnie

    Tzn. ten kupiec ma zapłacić za twój samochód 68,5 tysiąca?
    Po co? skoro za tyle może kupić w salonie nowy?

    > Zastanawiam się, może w czymś jest lepszy roczny samochód od nowego,
    > he, i sprzedaż nie jest wcale absurdem?

    W niczym, jest tylko gorszy.

    > Noooo, np nowym nie można
    > przycisnąć pierwszy miesiąc, bo musi się dotrzeć wszystko ładnie i
    > tłoki ułożyc i klocki ... :)))

    Nie te czasy, samochód wyjeżdża z salonu dotarty.

    > - a moje eauto przeszło wzorowe intro

    Problem w tym że tylko Ty tak twierdzisz, ten kto kupuje nie może mieć
    żadnej pewności.

    --
    Pozdro
    Massai