  • 1. Data: 2010-05-13 08:46:49
    Temat: który z 5 laptopów Toshiba
    Od: "quent" <x...@x...com>

    Doradźcie proszę, który z poniższych laptopów Toshiby wybralibyście:
    http://www.tinyurl.pl?uYsGoyki

    Zastosowania nie mam sprecyzowanego, bardzo ogólne - filmy, muzyka, net,
    może jakieś gry 3D.

    Mnie jak na razie najbardziej podoba się Toshiba Satellite A500-1EE ze
    względu na blueray oraz wyjscie SPDIF.
    Jednak nie jest to Satellite PRO a tylko Satellite i nie wiem czy ma to
    jakieś znaczenie...

    Dzieki za wszelkie uwagi.

    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 2. Data: 2010-05-14 15:13:15
    Temat: Re: który z 5 laptopów Toshiba
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

> [...]
    > względu na blueray oraz wyjscie SPDIF.
    > Jednak nie jest to Satellite PRO a tylko Satellite i nie wiem czy ma to

    A czemu akurat Toshiba?
    Bo ja mam uraz po X205 SLI. Skrzaniła się raz, potem drugi. Potem po
    gwarancji trzeci i sprzedałem na części dziadostwo.

    Może Dell Studio/Inspiron?

    --
    Irokez

  • 3. Data: 2010-05-15 20:38:00
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2010-05-14 17:13, Irokez pisze:
    > Użytkownik "quent" <x...@x...com> napisał w wiadomości
    toshiba to bardzo mierny sprzęt, satelite to chyba szczególnie. z tym
    miałem najwięcej do czynienia. jakosc tworzywa i lakieru to pożal sie
    boże... Ja sam raczej toshiby dla siebie nie nabędę. Della używałem, o
    dużo lepszy, mam na myśli D630. Nie piszę o parametrach bo je można
    dobrać łatwo, ale o jakości wykonania, obudowy, solidności.

  • 4. Data: 2010-05-16 10:51:47
    Od: Gupik <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl>

    to aż tak żle z tym jest ??

  • 5. Data: 2010-05-16 14:41:58
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "Gupik" <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl> wrote in message
    > to aż tak żle z tym jest ??

    podstawowe toshiby moim zdaniem sa bardzo kiepskie, glownie
    plastiki, czesci mechaniczne - zamykanie, zawiasy

    raczej polecalbym asusa, acera (ma doswiadczenie w tanim
    sprzecie i imho jest znacznie lepszy niz jeszcze kilka lat temu)
    i ogolnie laptopy ktore nie wygladaja 'ladnie' - sprawdzone,
    stosowane od kilku lat konstrukcje zazwyczaj wypadaja znacznie
    lepiej niz super hiper, srebrne wytloczki z masa migajacych diod
    w ktorych ksztalt i uklad portow jest czasem inny nawet w ramach
    tego samego modelu - sprzet 'biznesowo korporacyjny' ktory
    docelowo ma trafiac do firm w duzych ilosciach ma ta zalete ze
    po roku czy dwoch spokojnie mozna znalezc zawias, jakas klapke,
    zaslepke, czy plyte glowna na allegro czy innym ebayu, a
    jednosezonowe swiecace badziewia zazwyczaj po okresie gwarancyjnym
    taniej jest wywalic niz naprawic w razie problemow