  • 1. Data: 2010-02-04 20:22:11
    Temat: Trudny wybór małego fajnego samochodu
    Od: "Tetram z Falomp " <t...@g...pl>

    Zastanawiam się nad zakupem małego, szybkiego samochodzika. Rozważam na razie
    albo Peugeota 207 1.6THP albo Mini CooperS.
    Oba mają fajne parametry mechaniczne, tylko w Peugeocie boję się trochę o
    trwałość silnika: raczej francuzy nigdy nie były w tym dobre. A za silnikiem
    Mini stoi niemiecki prestiż BMW co chyba rokuje mu lepiej.
    Natomiast Peugeot według mnie wygląda lepiej niż Mini. W Mini nie podoba mi
    się ten prędkościomierz pośrodku zmieszany z wyświetlaczem radia.
    A co Wy byście doradzili?
    Pzdrw
    Tetram z Falomp

  • 2. Data: 2010-02-04 20:40:48
    Temat: Re: Trudny wybór małego fajnego samochodu
    Od: Mateusz Mirski <m...@T...pl>

    W dniu 2010-02-04 20:22, Tetram z Falomp pisze:
    > w Peugeocie boję się trochę o
    > trwałość silnika: raczej francuzy nigdy nie były w tym dobre. A za silnikiem
    > Mini stoi niemiecki prestiż BMW co chyba rokuje mu lepiej

    Dowiedz się lepiej, czy to nie ten sam silnik. O ile wiem, PSA i BMW coś
    tam razem kręcą, ale które silniki mają podobne/ takie same nie mam
    pojęcia.

    Mateusz Mirski

  • 3. Data: 2010-02-04 20:46:39
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 4 Feb 2010 19:22:11 +0000 (UTC), Tetram z Falomp napisał(a):

    > Natomiast Peugeot według mnie wygląda lepiej niż Mini. W Mini nie podoba mi
    > się ten prędkościomierz pośrodku zmieszany z wyświetlaczem radia.
    > A co Wy byście doradzili?

    AR 147 GTA 3.2V6 ;)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 4. Data: 2010-02-04 20:49:49
    Od: "Marcin Luty" <m...@g...com>

    Użytkownik "Mateusz Mirski" <m...@T...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:hkf68e$2ej$...@n...interia.pl...

    > Dowiedz się lepiej, czy to nie ten sam silnik. O ile wiem, PSA i BMW coś
    > tam razem kręcą, ale które silniki mają podobne/ takie same nie mam
    > pojęcia.

    No wlasnie ten silnik razem opracowali. A ja bym jeszcze sie zastanowil nad
    DS3 rowniez z tym silnikiem. Wyglada chyba najlepiej z tej trojki.

    --
    ml

  • 5. Data: 2010-02-04 20:58:38
    Od: "ksoniek" <k...@i...pl>

    > albo Peugeota 207 1.6THP albo Mini CooperS.

    uwielbiam takie porównania
    Peugeot za 60 tys z Mini za 120 tys
    Albo weźmiesz rózne roczniki albo nie wiem gdzie kupisz tki samochód
    co do silników to BMW i Peugeot własnie przy 207 współpracowali przy
    tworzenieu silnika, miała być to przymiarka do napędu na przednią oś w BMW

    http://powiatowa.info
    http://nzozrodzina.org

  • 6. Data: 2010-02-04 21:14:05
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl>

    W dniu 2010-02-04 20:40, Mateusz Mirski pisze:

    > Dowiedz się lepiej, czy to nie ten sam silnik. O ile wiem, PSA i BMW coś
    > tam razem kręcą, ale które silniki mają podobne/ takie same nie mam
    > pojęcia.

    Wiadomo - silnik rodziny Prince w "Mini" jest zdecydowanie bardziej
    trwały niż ten sam silnik w Peugeocie/Citroenie...
    http://en.wikipedia.org/wiki/Prince_engine
    http://www.motoringfile.com/2004/1214/new_mini_38_ps
    a_engine_range_in_detail/

    --
    Wojciech Smagowicz

  • 7. Data: 2010-02-04 21:28:19
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    Użytkownik "Tetram z Falomp " <t...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > mi
    > się ten prędkościomierz pośrodku zmieszany z wyświetlaczem radia.

    Jeśli cena nie jest zaporowa to Golfa GTI.

  • 8. Data: 2010-02-04 21:42:19
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    Przemek V pisze:

    > Jeśli cena nie jest zaporowa to Golfa GTI.

    Już bym wolał Megane RS. Serio.
    No ale to się nie liczy, bo ja skrzywiony jestem. ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 9. Data: 2010-02-04 21:44:52
    Od: "Kriso" <b...@a...pl>

> [...]
    > Mini stoi niemiecki prestiż BMW co chyba rokuje mu lepiej.
    > Natomiast Peugeot według mnie wygląda lepiej niż Mini. W Mini nie podoba

    Nie wiem, jak pezot. Ale cooper s od mojej zony dostarcza MEGA przyjemnosci
    z jazdy. Smiem twierdzic ze lubie nim bardziej jezdzic niz nowa a6-tka.
    Jesli chodzi o przyjemnosc z jazdy Polecam. Do mankamentow natomiast nalezy
    piszczacy uklad wspomagania (ten typ tak ma), i ten extrasny odglos
    zamykanych drzwi. Spalanie - 8 do 13 l /100km
    Kriso

  • 10. Data: 2010-02-04 21:55:55
    Od: "srnietana" <d...@d...nu.ll>

    Użytkownik "Tetram z Falomp " <t...@g...pl> napisał

    > tylko w Peugeocie boję się trochę o
    > trwałość silnika: raczej francuzy nigdy nie były w tym dobre.

    Mógłbyś rozwinąć?