  • 1. Data: 2011-05-11 16:34:10
    Temat: kto ma CardRecovery 5.3?
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    Zwaliła mi się karta SD 16GB i muszę odzyskać kilka plików. Wypróbowałem
    praktycznie wszystkiego i jedynie CardRecovery (5.3) daje nadzieje bo
    pokazuje po skanowaniu mniej więcej właściwe rozmiary plików. Nie chcę
    jednak wywalać $50 bez gwarancji powodzenia a wersja niezarejestrowana
    nie pozwala na pełne odzyskanie pliku. Znaczy odzyskuje ale:

    About This TmpFiles Folder

    This folder is used by CardRecovery to store temporary files
    on scanning your memory card.
    Files in this TMPFiles folder all have a ".~CR" extension name
    which are encoded/compressed and cannot be used or open directly.

    ...czyli pozwala jedynie polizać przez szybkę ;)

    --
    radar

  • 2. Data: 2011-05-12 05:22:46
    Temat: Re: kto ma CardRecovery 5.3?
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "radar" <_sara_@_post_._pl_> napisał w wiadomości
> [...]
    > jednak wywalać $50 bez gwarancji powodzenia a wersja niezarejestrowana nie
    > pozwala na pełne odzyskanie pliku. Znaczy odzyskuje ale:

    A photorec próbowałeś?

  • 3. Data: 2011-05-12 06:14:43
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    W dniu 2011-05-12 07:22, nom pisze:
    > A photorec próbowałeś?

    Też. Karta została włożona do jakiegoś dziwnego czytnika i po paru
    minutach przestała działać. Ale dostałem już info od producenta:

    (...)
    CardRecovery has not built-in viewer for raw image formats, video files
    or picture files larger than 10 MB. In most cases, they will be OK after
    you save them. If you cannot determine whether it helps in this case,
    you may proceed with the purchase of CardRecovery, then save and check
    the results. If it doesn't work, you may request a refund from us. It is
    easy and fast.
    (...)

    --
    radar