  • 41. Data: 2020-05-09 11:13:25
    Temat: Re: kto bedzie sprawcą kolizji, stłuczki
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2020-05-02 o 15:48, w...@g...com pisze:

    > gdyby prędkość ów kierownika

    Czytaj posty przed wysłaniem, żeby nie było takich dziwnych przypadków.
    Po niestarannej edycji został dziwny kawałek słowa - "ów". :D
    Czy to pozostałość czegoś, co miało zostać skasowane?
    Czy może przez przypadek skasowałaś coś istotnego, a został tylko kawałek?
    Dobrze jest wiedzieć, co piszący chciał przekazać, a czasem brakujące
    fragmenty mogą diametralnie zmienić opis zdarzenia.

    --
    - Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl

  • 42. Data: 2020-05-09 11:26:02
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.05.2020 o 11:18, ąćęłńóśźż pisze:
    > Wyjeżdżających z podporządkowanej lub zmieniających bez sygnalizacji pas
    > u nas dostatek.

    NIe mówię, że nie - pytam czy płasczyca rzeczywiście celowo wymuszał
    stłuczki, co sugerujesz?

    Bo płaszczyca może i był trochę szurem, ale chyba nie takim nieogarem
    żeby się chwalić takimi działaniami.

    --
    Shrek

  • 43. Data: 2020-05-15 10:03:03
    Temat: Re: kto będzie sprawcą kolizji, stłuczki
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Co znaczy "wymuszał"?
    Jedzie na Ciebie z podporządkowanej, masz opcje hamować w podłogę lub wyuczony błysk
    myśli "nowy prawy błotnik" - co wybierasz
    posiadając 20-letniego Forda?
    W archiwach go nie ma?

    -----

  • 44. Data: 2020-05-15 10:39:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" napisał w wiadomości grup
    pl...

    -----
    > rzeczywiście celowo wymuszał stłuczki, co sugerujesz?

    Myslisz, ze wyuczony nawyk "hamowac" nie wygra ?

    A tych wyjezdzajacych to spotykam na tyle malo, ze blotniki
    zardzewiale byly dlugo.
    Ale moze w Warszawie czy Krakowie inne zwyczaje.

    No, jeszcze mozna celowo jezdzic takim miejscami, gdzie latwo o
    pomylke ...

    J.

  • 45. Data: 2020-05-15 12:47:22
    Od: Matt <m...@g...com>

    On Friday, May 15, 2020 at 10:03:26 AM UTC+2, ąćęłńóśźż wrote:
    > Co znaczy "wymuszał"?
    > Jedzie na Ciebie z podporządkowanej, masz opcje hamować w podłogę lub wyuczony
    błysk myśli "nowy prawy błotnik" - co wybierasz
    > posiadając 20-letniego Forda?

    Na kanałach typu polskie drogi znajdziesz przypadki gdzie do "hamowania w podłogę"
    daleko, albo nawet kierujący przyspieszali żeby zdążyć uderzyć w wymuszającego.
    Rozumiem że o takie chodzi.

    --
    Regards
    Matt

  • 46. Data: 2020-05-15 19:08:58
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.05.2020 o 10:03, ąćęłńóśźż pisze:
    > Co znaczy "wymuszał"?
    > Jedzie na Ciebie z podporządkowanej, masz opcje hamować w podłogę lub
    > wyuczony błysk myśli "nowy prawy błotnik" - co wybierasz posiadając
    > 20-letniego Forda?

    Poważnie pytasz?

    > W archiwach go nie ma?

    Nie wiem - ty postawiłeś tezę, więc pytam.

    --
    Shrek

  • 47. Data: 2020-06-03 13:00:12
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik <w...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    ostatnio cofając prawie doszło do stłuczki, czy słusznie przypuszczam że to
    pojazd A byłby sprawcą. cofałam chcąc włączyć się do ruchu.

    https://images90.fotosik.pl/357/803edac9ae8533de.png

    A można cofać na drodze jednokierunkowej ?????

    neelix

  • 48. Data: 2020-06-03 13:03:59
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "P.B." <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Czyli 6 latka na rowerku rozjechałbyś bez patrzenia, bo jechał pod prąd?
    > Generalnie, gdy cofasz, to każda kolizja będzie z Twojej winy. No chyba,
    > że
    > trafisz w innego cofającego, to podzielicie się winą po połowie.

    Coś mnie wydaje się że weronikadudziak1 to jednak nie facet. :-)

    neelix

  • 49. Data: 2020-06-04 13:10:18
    Od: N Tom <n...@i...dyndnxs.invalid>

    neelix w

    > A można cofać na drodze jednokierunkowej ?????
    > neelix

    Oooo, przygłup się obudził...
    Pokaź, przepis, że nie wolno, albo spierdalaj na najbliższych ŚWIATŁACH -- w
    podskokach.

    --
    'Tom N'

  • 50. Data: 2020-06-04 13:41:45
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello N,

    Thursday, June 4, 2020, 1:10:18 PM, you wrote:

    > Oooo, przygłup się obudził...
    > Pokaź, przepis, że nie wolno, albo spierdalaj na najbliższych ŚWIATŁACH -- w
    > podskokach.

    § 44 ust. 1 rozporządzenia o znakach i sygnałach drogowych.
    Znak D-3 ,,droga jednokierunkowa" oznacza początek lub kontynuację drogi lub jezdni,
    na której
    ruch odbywa się w jednym kierunku.

    --
    Best regards,