  • 31. Data: 2020-05-04 10:25:30
    Temat: Re: kto bedzie sprawcą kolizji, stłuczki
    Od: K <n...@e...com>

    On 02/05/2020 05:53, Gronik wrote:

    > Wjeżdżający "pod prąd" jest współwinny, bo PoRD :
    > Art. 4. Uczestnik ruchu i inna osoba znajdująca się na drodze mają prawo
    > liczyć, że inni uczestnicy tego ruchu przestrzegają przepisów ruchu
    > drogowego, chyba że okoliczności wskazują na możliwość odmiennego ich
    > zachowania.
    >
    > Obydwoje są winni.
    > Wypadek spowodował ten, kto widział nieprzepisowe zachowanie
    > i mógł skutecznie zareagować, unikając zderzenia.

    A gdyby pojazd A cofal wczesniej wjezdzajac prawidlowo w ulice
    jednokierunkowa lub cofal wyjezdzajac z innego miejsca parkingowego na
    tej samej ulicy to wina lazala by po stronie Weroni.

  • 32. Data: 2020-05-04 10:59:42
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik RoMan Mandziejewicz r...@p...pl.invalid ...

    > A z PoRD art. 3

    Mnie nie przekonuj.
    Odnosiłem sie do tego, lekko kontrowersyjnego zdania, wypowiedzianego
    przez P.B.:
    "Generalnie, gdy cofasz, to każda kolizja będzie z Twojej winy."

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 33. Data: 2020-05-04 14:52:45
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2020-05-03 o 22:53, Budzik pisze:
    > Użytkownik t-1 t...@t...pl ...

    > No i?

    Pójdziesz siedzieć.

  • 34. Data: 2020-05-04 15:57:02
    Od: N Tom <n...@i...dyndnxs.invalid>

    Budzik w
> [...]

    > przez P.B.:
    > "Generalnie, gdy cofasz, to każda kolizja będzie z Twojej winy."

    Oj, *generalnie* więc odniosłeś się trochę czepliwie... Kwantyfikatory
    nie latały...

    --
    'Tom N'

  • 35. Data: 2020-05-04 16:59:41
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik t-1 t...@t...pl ...

    > Pójdziesz siedzieć.

    No przeciez PB napisał ze wina zawsze tego co cofa...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Delikatnie chwytasz, rozchylasz nogi, bierzesz do ust i zaczynasz

  • 36. Data: 2020-05-04 17:59:42
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik N Tom n...@i...dyndnxs.invalid ...

    > Oj, *generalnie* więc odniosłeś się trochę czepliwie...
    > Kwantyfikatory nie latały...

    Troche. Niemniej tych wyjatków wydaje sie byc na tyle duzo, ze generalnie
    bym nie generalizował... ;-D

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nigdy nie rozcinaj tego co można rozwiązać"

  • 37. Data: 2020-05-05 20:14:28
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Był tu kiedyś niejaki Adam Płaszczyca co w ten sposób latami odnawiał swojego Forda
    Granadę.

    -----

  • 38. Data: 2020-05-05 21:35:24
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.05.2020 o 20:14, ąćęłńóśźż pisze:
    > Był tu kiedyś niejaki Adam Płaszczyca co w ten sposób latami odnawiał
    > swojego Forda Granadę.

    Poważnie robił stłuczki?

    --
    Shrek

  • 39. Data: 2020-05-06 11:18:37
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Wyjeżdżających z podporządkowanej lub zmieniających bez sygnalizacji pas u nas
    dostatek.

    -----

  • 40. Data: 2020-05-06 13:59:39
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ąćęłńóśźż ...@...pl ...

    > Wyjeżdżających z podporządkowanej lub zmieniających bez sygnalizacji
    > pas u nas dostatek.

    To nie jest odpowiedz na zadane pytanie....