  • 31. Data: 2011-05-05 06:08:23
    Temat: Re: kross na asfalcie
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Wed, 4 May 2011 20:36:39 +0200) ktos podajacy sie za de Fresz
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Któryś z nich zdaje się oznacza homo - w katalogu Majtasa z bodaj 2009
    > czy 2010 stało coś o tym, że niektóre opony z serii C ją mają, ale
    > żaden ze sprzedawców nie potrafił mi tego wtedy potwierdzić.

    Czerwony pasek oznacza motocross, zolty enduro. Zreszta tutaj jest to
    rozpisane: http://www.sklep.motox.pl/mitas-10-opona-10090-19-p-
    188.html

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 32. Data: 2011-05-05 07:31:27
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2011-05-04 21:18:05 +0200, zefir
    <z...@S...pl> said:

    > Dobre są te Scorpiony?

    FIMowskie - jedne z najlepszych. IMHO odczuwalnie lepsze od Michałków
    Comp III i trochę lepsze od Metzów 6-Days (szybciej się oczyszczają z
    błota).

    de Fresz

  • 33. Data: 2011-05-05 07:38:49
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2011-05-04 22:23:01 +0200, Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> said:

    > Te dane gowno daja jesli nie wezmiesz pod uwage trwalosci opony.

    Pisałem już, że Pirelki wstydu przy Majtasach nie robią. No i to może
    ja dziwny jestem, ale mnie bardziej interere jak dobrze opona wgryza
    się w glebę, jak szybko oczyszcza się z błota, jak dobrze trzyma w
    zakrętach i na trawersach, jak się prowadzi w kopnym piachu. Przy
    sensownym poziomie opon jakoś nie wierzę w cudowną przewagę pod
    względem trwałości jednych nad innymi - i tak to asfalt najszybciej je
    wykończy.

    de Fresz