  • 1. Data: 2011-05-03 14:17:19
    Temat: [tech] Warsztat/mechanik Warszawa Tarchomin
    Od: dur3x1k <p...@a...org>

    Ma ktoś sprawdzony warsztat lub mechanika w tym rejonie? Potrzebuje
    wymienić/sprawdzić parę rzeczy w mojej pszczółce [XJ 600 Diversion 02
    (RJ01)], a nie chce naciąć się na jakiegoś paproka.

    W ramach podzięki za polecenie dobrego "fachowca" mogę odwdzięczyć się
    przysłowiowym browarkiem :-)

    Pozdrawiam,
    Piotr

  • 2. Data: 2011-05-03 16:39:09
    Temat: Re: [tech] Warsztat/mechanik Warszawa Tarchomin
    Od: marusc <m...@g...pl>

    W dniu 03-05-11 16:17, dur3x1k pisze:
> [...]
    > (RJ01)], a nie chce naciąć się na jakiegoś paproka.
    >
    > W ramach podzięki za polecenie dobrego "fachowca" mogę odwdzięczyć się

    Demczuk

    Nowy Dwór

    --
    Marek