-
21. Data: 2011-05-04 13:50:17
Temat: Re: kross na asfalcie
Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>
Dnia (Wed, 4 May 2011 15:36:26 +0200) ktos podajacy sie za de Fresz
wyklawiaturowal co nastepuje:
>>> Szanse są, ale marne ;-) Tam gdzie się da jechać poboczem, rowem
>>> melioracyjnym, trawnikiem...
>>
>> No to wiadomo, a jak juz wychodzi na to, ze trzeba jechac po czarnym to
>> jest sens jechac wolniej, nie przyspieszac gwaltownie itd?
>
> Pewnie jakiś sens jest. Zresztą nie oszukujmy się, Twój DeTek demonem
> memlania opon raczej nie jest ;-)
Jak to nie jest! Paaaaanie tam jest tyle mocy, ze w terenie potrafi mna
zdrowo pozamiatac :)
>> Czy po prostu olac i jechac?
>
> Ja robię właśnie tak. W 450 i tak ciężko jest oblatać cały sezon na
> jednym komplecie.
OK, dzieki, nie bede zatem jakis specjalnych czarow czynil jadac po
czarnym.
--
Pozdrawiam
Piotr Klimek
Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
http://bikepics.com/members/piko/
-
22. Data: 2011-05-04 13:51:11
Temat: Re: kross na asfalcie
Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>
Dnia (Wed, 04 May 2011 14:47:17 +0200) ktos podajacy sie za Roman Niewiarowski
wyklawiaturowal co nastepuje:
> W dniu 2011-05-04 13:50, de Fresz pisze:
>
>> Majtasy nie słyną z trwałości, różnica cenowa na komplecie w stosunku do
>> znacznie lepszych Pirelek jest na tyle nieduża, że IMHO szkoda zachodu.
>
> ktore pirelki sa rownie trwale co zestaw c10/c11 ?
C10/C11 juz nie produkuja podobno, dlatego zalozylem C18/C19, ktore maja
taka sama charakterystyke.
--
Pozdrawiam
Piotr Klimek
Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
http://bikepics.com/members/piko/
-
23. Data: 2011-05-04 13:52:09
Temat: Re: kross na asfalcie
Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>
Dnia (Wed, 04 May 2011 15:06:10 +0200) ktos podajacy sie za Roman Niewiarowski
wyklawiaturowal co nastepuje:
> W dniu 2011-05-04 14:56, de Fresz pisze:
>
>> Sam bezpośrednio nie porównywałem, ale stawiam że Scorpiony XC spokojnie
>> wytrzymają podobnie.
>
> Dzieki. Doszly mnie sluchy ze sie pepiki wycofaly z c10/c11 i musze
> znalezc zamiennik.
C18/C19 jest nastepca.
--
Pozdrawiam
Piotr Klimek
Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
http://bikepics.com/members/piko/
-
24. Data: 2011-05-04 14:25:34
Temat: Re: kross na asfalcie
Od: "blur" <b...@p...onet.pl>
Użytkownik "Roman Niewiarowski" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:iprivj$5d0$...@n...onet.pl...
>mnie zalezy na przyzwoitym trzymaniu w blocie i na przyzwoitym na asfalcie,
>zaden wyczyn oczywiscie.
zapomnij, przerabiałem temat i nie ma czegoś takiego jak złoty środek, albo
masz lacie na asfalt albo błoto, ostatnio śmigam 80% asfalt 20% szutry (nie
błoto) i najlepsze co znalazłem to Pirelli Scorpio A/T, ale już rozglądam
się za kompletem felg gdzie będzie kostka, 20min przekładki i jest fun.
-
25. Data: 2011-05-04 14:35:36
Temat: Re: kross na asfalcie
Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>
W dniu 2011-05-04 15:52, Piotr Klimek pisze:
> C18/C19 jest nastepca.
No to jezdzij, jezdzij i zeznawaj jak sie trzymiom na mokrym asfalcie, a
jak w blocie! :-)
Ja sie troche splukalem i chyba bede musial na starych gumach jeszcze
troche polatac, ale robie rozeznanie i szukam czegos przyzwoitego za
nieduza kase :)
pozdr
newrom
-
26. Data: 2011-05-04 14:37:20
Temat: Re: kross na asfalcie
Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>
W dniu 2011-05-04 16:25, blur pisze:
> zapomnij, przerabiałem temat i nie ma czegoś takiego jak złoty środek,
Toc mowie ze c10/c11 byl dla mnie zlotym srodkiem z akceptowalnymi wadami.
> szutry (nie błoto) i najlepsze co znalazłem to Pirelli Scorpio A/T, ale
> już rozglądam się za kompletem felg gdzie będzie kostka, 20min
> przekładki i jest fun.
Na szutrach to mi sie najlepiej pilot road sprawdzal :-D
pozdr
newrom
-
27. Data: 2011-05-04 17:40:46
Temat: Re: kross na asfalcie
Od: zefir <z...@S...pl>
W dniu 04.05.2011 16:35, Roman Niewiarowski pisze:
> W dniu 2011-05-04 15:52, Piotr Klimek pisze:
>
>> C18/C19 jest nastepca.
>
> No to jezdzij, jezdzij i zeznawaj jak sie trzymiom na mokrym asfalcie, a
> jak w blocie! :-)
> Ja sie troche splukalem i chyba bede musial na starych gumach jeszcze
> troche polatac, ale robie rozeznanie i szukam czegos przyzwoitego za
> nieduza kase :)
Jakbyś kupował C18 to zwróć uwagę na typ, ja mam wersję z czerwonym
paskiem, Zapek ma z żółtym i po 1kkm widać było znaczną różnicę w
zużyciu na korzyść czerwonego paska. Co do różnicy jeśli chodzi o
trakcję to nie wiem.
--
pzdr.
zefir
m600/xx/xr600r
-
28. Data: 2011-05-04 18:36:39
Temat: Re: kross na asfalcie
Od: de Fresz <d...@N...pl>
On 2011-05-04 19:40:46 +0200, zefir
<z...@S...pl> said:
> Jakbyś kupował C18 to zwróć uwagę na typ, ja mam wersję z czerwonym
> paskiem, Zapek ma z żółtym i po 1kkm widać było znaczną różnicę w
> zużyciu na korzyść czerwonego paska.
Któryś z nich zdaje się oznacza homo - w katalogu Majtasa z bodaj 2009
czy 2010 stało coś o tym, że niektóre opony z serii C ją mają, ale
żaden ze sprzedawców nie potrafił mi tego wtedy potwierdzić.
A tak poza tym:
przykładowa C18 na Allegro: 240-250 zł
Scorpion Pro tył (FIM z homo): 280 zł
SCORPION MX eXTra 120/100-18 w Autokompleksie: 217 zł.
--
Pozdrawiam
de Fresz
-
29. Data: 2011-05-04 19:18:05
Temat: Re: kross na asfalcie
Od: zefir <z...@S...pl>
W dniu 04.05.2011 20:36, de Fresz pisze:
> On 2011-05-04 19:40:46 +0200, zefir
> <z...@S...pl> said:
>
>> Jakbyś kupował C18 to zwróć uwagę na typ, ja mam wersję z czerwonym
>> paskiem, Zapek ma z żółtym i po 1kkm widać było znaczną różnicę w
>> zużyciu na korzyść czerwonego paska.
>
> Któryś z nich zdaje się oznacza homo - w katalogu Majtasa z bodaj 2009
> czy 2010 stało coś o tym, że niektóre opony z serii C ją mają, ale żaden
> ze sprzedawców nie potrafił mi tego wtedy potwierdzić.
Kiedyś gdzieś znalazłem takie info:
Znaczenie kolorowych pasków:
czerwony - motocross
żółty - FIM enduro oraz cross country
zielony - przystosowane do musów
biały - zimowe
>
> A tak poza tym:
> przykładowa C18 na Allegro: 240-250 zł
> Scorpion Pro tył (FIM z homo): 280 zł
> SCORPION MX eXTra 120/100-18 w Autokompleksie: 217 zł.
Dobre są te Scorpiony?
--
pzdr.
zefir
-
30. Data: 2011-05-04 20:23:01
Temat: Re: kross na asfalcie
Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>
W dniu 2011-05-04 20:36, de Fresz pisze:
> A tak poza tym:
> przykładowa C18 na Allegro: 240-250 zł
> Scorpion Pro tył (FIM z homo): 280 zł
> SCORPION MX eXTra 120/100-18 w Autokompleksie: 217 zł.
Te dane gowno daja jesli nie wezmiesz pod uwage trwalosci opony.
No nie Zapek ?
pozdr
newrom