eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocyklekross na asfalcie
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 33

  • 21. Data: 2011-05-04 13:50:17
    Temat: Re: kross na asfalcie
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Wed, 4 May 2011 15:36:26 +0200) ktos podajacy sie za de Fresz
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    >>> Szanse są, ale marne ;-) Tam gdzie się da jechać poboczem, rowem
    >>> melioracyjnym, trawnikiem...
    >>
    >> No to wiadomo, a jak juz wychodzi na to, ze trzeba jechac po czarnym to
    >> jest sens jechac wolniej, nie przyspieszac gwaltownie itd?
    >
    > Pewnie jakiś sens jest. Zresztą nie oszukujmy się, Twój DeTek demonem
    > memlania opon raczej nie jest ;-)

    Jak to nie jest! Paaaaanie tam jest tyle mocy, ze w terenie potrafi mna
    zdrowo pozamiatac :)

    >> Czy po prostu olac i jechac?
    >
    > Ja robię właśnie tak. W 450 i tak ciężko jest oblatać cały sezon na
    > jednym komplecie.

    OK, dzieki, nie bede zatem jakis specjalnych czarow czynil jadac po
    czarnym.

    --
    Pozdrawiam
    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/


  • 22. Data: 2011-05-04 13:51:11
    Temat: Re: kross na asfalcie
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Wed, 04 May 2011 14:47:17 +0200) ktos podajacy sie za Roman Niewiarowski
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > W dniu 2011-05-04 13:50, de Fresz pisze:
    >
    >> Majtasy nie słyną z trwałości, różnica cenowa na komplecie w stosunku do
    >> znacznie lepszych Pirelek jest na tyle nieduża, że IMHO szkoda zachodu.
    >
    > ktore pirelki sa rownie trwale co zestaw c10/c11 ?

    C10/C11 juz nie produkuja podobno, dlatego zalozylem C18/C19, ktore maja
    taka sama charakterystyke.

    --
    Pozdrawiam
    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/


  • 23. Data: 2011-05-04 13:52:09
    Temat: Re: kross na asfalcie
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Wed, 04 May 2011 15:06:10 +0200) ktos podajacy sie za Roman Niewiarowski
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > W dniu 2011-05-04 14:56, de Fresz pisze:
    >
    >> Sam bezpośrednio nie porównywałem, ale stawiam że Scorpiony XC spokojnie
    >> wytrzymają podobnie.
    >
    > Dzieki. Doszly mnie sluchy ze sie pepiki wycofaly z c10/c11 i musze
    > znalezc zamiennik.

    C18/C19 jest nastepca.

    --
    Pozdrawiam
    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/


  • 24. Data: 2011-05-04 14:25:34
    Temat: Re: kross na asfalcie
    Od: "blur" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Roman Niewiarowski" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:iprivj$5d0$...@n...onet.pl...

    >mnie zalezy na przyzwoitym trzymaniu w blocie i na przyzwoitym na asfalcie,
    >zaden wyczyn oczywiscie.

    zapomnij, przerabiałem temat i nie ma czegoś takiego jak złoty środek, albo
    masz lacie na asfalt albo błoto, ostatnio śmigam 80% asfalt 20% szutry (nie
    błoto) i najlepsze co znalazłem to Pirelli Scorpio A/T, ale już rozglądam
    się za kompletem felg gdzie będzie kostka, 20min przekładki i jest fun.


  • 25. Data: 2011-05-04 14:35:36
    Temat: Re: kross na asfalcie
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-05-04 15:52, Piotr Klimek pisze:

    > C18/C19 jest nastepca.

    No to jezdzij, jezdzij i zeznawaj jak sie trzymiom na mokrym asfalcie, a
    jak w blocie! :-)
    Ja sie troche splukalem i chyba bede musial na starych gumach jeszcze
    troche polatac, ale robie rozeznanie i szukam czegos przyzwoitego za
    nieduza kase :)

    pozdr
    newrom


  • 26. Data: 2011-05-04 14:37:20
    Temat: Re: kross na asfalcie
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-05-04 16:25, blur pisze:

    > zapomnij, przerabiałem temat i nie ma czegoś takiego jak złoty środek,

    Toc mowie ze c10/c11 byl dla mnie zlotym srodkiem z akceptowalnymi wadami.

    > szutry (nie błoto) i najlepsze co znalazłem to Pirelli Scorpio A/T, ale
    > już rozglądam się za kompletem felg gdzie będzie kostka, 20min
    > przekładki i jest fun.

    Na szutrach to mi sie najlepiej pilot road sprawdzal :-D

    pozdr
    newrom


  • 27. Data: 2011-05-04 17:40:46
    Temat: Re: kross na asfalcie
    Od: zefir <z...@S...pl>

    W dniu 04.05.2011 16:35, Roman Niewiarowski pisze:
    > W dniu 2011-05-04 15:52, Piotr Klimek pisze:
    >
    >> C18/C19 jest nastepca.
    >
    > No to jezdzij, jezdzij i zeznawaj jak sie trzymiom na mokrym asfalcie, a
    > jak w blocie! :-)
    > Ja sie troche splukalem i chyba bede musial na starych gumach jeszcze
    > troche polatac, ale robie rozeznanie i szukam czegos przyzwoitego za
    > nieduza kase :)

    Jakbyś kupował C18 to zwróć uwagę na typ, ja mam wersję z czerwonym
    paskiem, Zapek ma z żółtym i po 1kkm widać było znaczną różnicę w
    zużyciu na korzyść czerwonego paska. Co do różnicy jeśli chodzi o
    trakcję to nie wiem.

    --
    pzdr.
    zefir
    m600/xx/xr600r


  • 28. Data: 2011-05-04 18:36:39
    Temat: Re: kross na asfalcie
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2011-05-04 19:40:46 +0200, zefir
    <z...@S...pl> said:

    > Jakbyś kupował C18 to zwróć uwagę na typ, ja mam wersję z czerwonym
    > paskiem, Zapek ma z żółtym i po 1kkm widać było znaczną różnicę w
    > zużyciu na korzyść czerwonego paska.

    Któryś z nich zdaje się oznacza homo - w katalogu Majtasa z bodaj 2009
    czy 2010 stało coś o tym, że niektóre opony z serii C ją mają, ale
    żaden ze sprzedawców nie potrafił mi tego wtedy potwierdzić.

    A tak poza tym:
    przykładowa C18 na Allegro: 240-250 zł
    Scorpion Pro tył (FIM z homo): 280 zł
    SCORPION MX eXTra 120/100-18 w Autokompleksie: 217 zł.

    --
    Pozdrawiam
    de Fresz


  • 29. Data: 2011-05-04 19:18:05
    Temat: Re: kross na asfalcie
    Od: zefir <z...@S...pl>

    W dniu 04.05.2011 20:36, de Fresz pisze:
    > On 2011-05-04 19:40:46 +0200, zefir
    > <z...@S...pl> said:
    >
    >> Jakbyś kupował C18 to zwróć uwagę na typ, ja mam wersję z czerwonym
    >> paskiem, Zapek ma z żółtym i po 1kkm widać było znaczną różnicę w
    >> zużyciu na korzyść czerwonego paska.
    >
    > Któryś z nich zdaje się oznacza homo - w katalogu Majtasa z bodaj 2009
    > czy 2010 stało coś o tym, że niektóre opony z serii C ją mają, ale żaden
    > ze sprzedawców nie potrafił mi tego wtedy potwierdzić.

    Kiedyś gdzieś znalazłem takie info:
    Znaczenie kolorowych pasków:
    czerwony - motocross
    żółty - FIM enduro oraz cross country
    zielony - przystosowane do musów
    biały - zimowe

    >
    > A tak poza tym:
    > przykładowa C18 na Allegro: 240-250 zł
    > Scorpion Pro tył (FIM z homo): 280 zł
    > SCORPION MX eXTra 120/100-18 w Autokompleksie: 217 zł.

    Dobre są te Scorpiony?

    --
    pzdr.
    zefir


  • 30. Data: 2011-05-04 20:23:01
    Temat: Re: kross na asfalcie
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-05-04 20:36, de Fresz pisze:

    > A tak poza tym:
    > przykładowa C18 na Allegro: 240-250 zł
    > Scorpion Pro tył (FIM z homo): 280 zł
    > SCORPION MX eXTra 120/100-18 w Autokompleksie: 217 zł.

    Te dane gowno daja jesli nie wezmiesz pod uwage trwalosci opony.
    No nie Zapek ?

    pozdr
    newrom

strony : 1 . 2 . [ 3 ] . 4


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: