  • Data: 2010-03-13 22:44:11
    Temat: konwerter monoblock quad/quadro jaki
    Od: "pitpull" <p...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Chce zmienić konwerter na monoblocka. Już prawie sie zdecydowałem na zakup
    "modelu" quad, kiedy znalazłem jakieś pogłoski o quadro.
    Jaka jest różnica ?

    Chciałbym z 1 anteny podpiąć maksymalną ilość tunerów, ale środki finansowe
    są dość ograniczone. Dlatego myślę o monobloku quad (cyfra+ / TNK / TRWAM i
    TVP Historia).
    multiswicha raczej teraz nie nabęde.
    Na allegro jest pare modeli do wyboru, może coś doradzicie.
    Antena 85

    Na allegro widze modele:
    INVERTO IDLP-23QDMONO szumy 0,2dB
    OPTICUM 0.1 db