  • 21. Data: 2010-06-07 16:00:40
    Temat: Re: [kontrolka ciśnienia oleju] świeci się dłużej
    Od: DoQ <p...@g...com>

    kogutek pisze:

    > Nic nie pisałem o żadnych wpadkach. On ma na pewno filtr pełnego przepływu. W
    > filtrze jest zawór przelewowy. Pomimo tego że w układzie jest kilka atmosfer to
    > ciśnienie przed filtrem jest niewiele większe od ciśnienia za filtrem. Jak byś

    No patrz, a ja mowie jak to wyglada w praktyce.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 22. Data: 2010-06-07 16:49:13
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

    > No patrz, a ja mowie jak to wyglada w praktyce.
    >

    > Pozdrawiam
    > Paweł
    No patrze i nie widzę. Może chciałeś napisać ale zapomniałeś. Ja piszę jak to
    wygląda w praktyce. Ty się pytasz o filtr o olej. Piszesz o jakiś wpadkach, nic
    więcej.

  • 23. Data: 2010-06-07 17:11:52
    Od: DoQ <p...@g...com>

    kogutek pisze:

    > No patrze i nie widzę. Może chciałeś napisać ale zapomniałeś. Ja piszę jak to
    > wygląda w praktyce. Ty się pytasz o filtr o olej. Piszesz o jakiś wpadkach, nic
    > więcej.

    W praktyce w silnikach PSA (np. EW i TU) czujnik cisnienia montowany
    jest w podstawę obudowy filtra oleju i w praktyce bywaja problemy jesli
    zalozy sie filtr nie trzymajacy parametrow.

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 24. Data: 2010-06-07 17:34:37
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

> [...]
    > jest w podstawę obudowy filtra oleju i w praktyce bywaja problemy jesli
    > zalozy sie filtr nie trzymajacy parametrow.

    Co według Ciebie znaczy filtr nie trzymający parametrów? Za duży, za mały, nie w
    takim kolorze z innym gwintem. Wiesz jak rozpoznać czy filtr jest pełnego
    przepływu czy bocznikowy?

  • 25. Data: 2010-06-07 18:10:04
    Od: DoQ <p...@g...com>

    kogutek pisze:

    > Co według Ciebie znaczy filtr nie trzymający parametrów? Za duży, za mały, nie w
    > takim kolorze z innym gwintem. Wiesz jak rozpoznać czy filtr jest pełnego
    > przepływu czy bocznikowy?

    Rusz glowa, przeciez uwazasz sie za inteligentnego.

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 26. Data: 2010-06-07 18:19:13
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "wawior85" <w...@g...com> wrote in message
    > Pytanie: czy w/w sytuacja może mieć związek z za dużą ilością oleju?
    > Wydaje mi się, że mam trochę ponad max na bagnecie.
    > Czy można trochę upuścić oleju?

    Co to znaczy WYDAJE Ci się?? Umiesz Ty sprawdzać poziom oleju?
    Skąd ta niepewność? Może masz go dużo za mało i źle odczytujesz bagnet?

  • 27. Data: 2010-06-07 18:26:40
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Olek" <alexhawk@usuntentekst_onet.pl> wrote in message
    > piszesz że masz na fulla - podjedź gdzieś do warsztatu gdzie mają ssaka,
    > niech Ci trochę tego oleju wyssają - ma być 3/4 na miarce.

    To nie apteka.
    Nie przesadzajmy... ma być pomiędzy kreskami na bagnecie...

    Nie ma znaczenia czy jest na 3/4 czy na full - ma znaczenie gdy
    jest centymetr poniżej dolnej kreski albo powyżej górnej...

  • 28. Data: 2010-06-07 19:50:41
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Pszemol"

    > Nie ma znaczenia czy jest na 3/4 czy na full - ma znaczenie gdy
    > jest centymetr poniżej dolnej kreski albo powyżej górnej...

    E tam - kupiłem kiedyś golfa 1.8 GTI, który miał ułamaną w POŁOWIE taką
    pomarańczową rurkę w którą się wkłada bagnet a ja myślałem, że tak ma
    być. Jeździłem tak z 1/2 roku, tylko czasem zapalała sie na zakretach
    kontrolka oleju i brzęczyk. Gdy w koncu zorientowałem się, że ta rurka
    jest ułamana i założyłem nową to mi buty spadły...na bagnecie nie było
    nawet kropli oleju...a silnik - przejeździł u mnie następne 1/2 roku i
    później u znajomego ze 4 lata i pewnie jeszcze się gdzieś buja.

  • 29. Data: 2010-06-07 20:02:19
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Przemyslaw Czaja" <p...@p...fm> wrote in message
> [...]
    > oleju...a silnik - przejeździł u mnie następne 1/2 roku i później u
    > znajomego ze 4 lata i pewnie jeszcze się gdzieś buja.

    I sądzisz że nie miało to żadnego znaczenia na żywotność Twojego silnika?
    :-)

  • 30. Data: 2010-06-07 21:00:43
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

    > Rusz glowa, przeciez uwazasz sie za inteligentnego.
    >

    > Pozdrawiam
    > Pawel

    Co ma inteligencja do rozpoznawania który filtr jest bocznikowy a który nie. To
    był test. Nie zdałeś go. Na temat filtrów powinni wypowiadać się tylko ci co
    wiedza jak działają, czym się różnią. Są tylko dwa rodzaje filtrów do silników
    samochodowych. Różnicę miedzy nimi widać.