eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetkontroler sata na pci, naprawa windows przez konsole odzyskiwania › kontroler sata na pci, naprawa windows przez konsole odzyskiwania
    From: RD <r...@g...com1>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: kontroler sata na pci, naprawa windows przez konsole odzyskiwania
    Date: Sun, 08 Feb 2009 01:26:15 +0100

    Witajcie,

    Aktualnie próbuję ożywić pewien system (zainstalowany Windows XP SP2 w
    języku rosyjskim na dysku SATA) w pececie z kontrolerem SATA na PCI.
    Bootuję ten system z kontrolera i wszystko gra do czasu pojawienia się
    ekranu z informacją, że system nie został poprawnie zamknięty i do
    wyboru jest tryb awaryjny, normalnie itd. Chciałem dokonać naprawy MBR
    czy boot.ini przez konsolę odzyskiwania (Windows XP SP2 w wersji
    polskiej), ale kiedy chcę uruchomić konsolę ("R") krzyczy, że windows
    nie znalazł dysków, sprawdź czy są problemy z podłączeniem do prądu i
    tak dalej.

    Może podpowiecie jak do tego podejść? Nie wiem, czy to kwestia
    kontrolera - może jakieś ustawienia w biosie pomogą, zmiana trybu pracy
    kontrolera/dysku. Może w inny sposób można zmusić XP do startu. Na tę
    chwilę kiedy próbuję uruchomić ten system w trybie awaryjnym albo
    normalnie miga do mnie prompt i mogę czekać godzinami, a nic się nie
    dzieje.

    Jakbym źle trafił z pytaniem na grupę, to przepraszam.

    Pozdr,
    Rafał