  • 1. Data: 2009-02-08 00:26:15
    Temat: kontroler sata na pci, naprawa windows przez konsole odzyskiwania
    Od: RD <r...@g...com1>

    Witajcie,

    Aktualnie próbuję ożywić pewien system (zainstalowany Windows XP SP2 w
    języku rosyjskim na dysku SATA) w pececie z kontrolerem SATA na PCI.
    Bootuję ten system z kontrolera i wszystko gra do czasu pojawienia się
    ekranu z informacją, że system nie został poprawnie zamknięty i do
    wyboru jest tryb awaryjny, normalnie itd. Chciałem dokonać naprawy MBR
    czy boot.ini przez konsolę odzyskiwania (Windows XP SP2 w wersji
    polskiej), ale kiedy chcę uruchomić konsolę ("R") krzyczy, że windows
    nie znalazł dysków, sprawdź czy są problemy z podłączeniem do prądu i
    tak dalej.

    Może podpowiecie jak do tego podejść? Nie wiem, czy to kwestia
    kontrolera - może jakieś ustawienia w biosie pomogą, zmiana trybu pracy
    kontrolera/dysku. Może w inny sposób można zmusić XP do startu. Na tę
    chwilę kiedy próbuję uruchomić ten system w trybie awaryjnym albo
    normalnie miga do mnie prompt i mogę czekać godzinami, a nic się nie
    dzieje.

    Jakbym źle trafił z pytaniem na grupę, to przepraszam.

    Pozdr,
    Rafał

  • 2. Data: 2009-02-09 19:19:40
    Od: Jacek Kalinski <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl>

    W artykule <gml1ju$ruq$1@node1.news.atman.pl>, RD napisał(a):

> [...]
    > polskiej), ale kiedy chcę uruchomić konsolę ("R") krzyczy, że windows
    > nie znalazł dysków, sprawdź czy są problemy z podłączeniem do prądu i

    No to podaj mu te sterowniki na dyskietce. Hint: F6 w trakcie startu
    instalatora z płyty (z resztą sam o tym pisze).

    Jacek

  • 3. Data: 2009-02-10 21:56:09
    Od: RD <r...@g...com1>

    Jacek Kalinski pisze:

    > No to podaj mu te sterowniki na dyskietce. Hint: F6 w trakcie startu
    > instalatora z płyty (z resztą sam o tym pisze).
    >
    > Jacek

    Dzięki za podpowiedź. Robiłem to już wcześniej, jednak bez powodzenia.
    Posiadam kontroler firmy Delock -
    http://www.delock.com/produkte/gruppen/IO+Karten/Con
    troller_card_2x_SATA_1x_IDE_70146.html

    Ściągnięte sterowniki ze strony, ale windows nie chciał łapać. Bez
    żadnego komunikatu o błędzie wracał do strony z informacją, że należy
    włożyć dyskietkę...

    Czy istnieje jakiś inny sposób? Poza nagrywaniem windowsa -integracja
    sterowników, bo zwyczajnie nie wiem, które mogę mu zapodać.

    Pozdrawiam,
    Rafał

  • 4. Data: 2009-02-11 09:51:37
    Od: Jacek Kalinski <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl>

    W artykule <gmslsq$gtg$1@node1.news.atman.pl>, RD napisał(a):

> [...]
    >
    > Ściągnięte sterowniki ze strony, ale windows nie chciał łapać. Bez
    > żadnego komunikatu o błędzie wracał do strony z informacją, że należy

    Bo podstawiałeś mu złe pliki.
    zawartość VRAIDDrv\drvdisk skopiuj do A:\ (tak, żeby plik txtsetup.oem
    był w katalogu głównym na dyskietce).

    Jacek

  • 5. Data: 2009-02-14 13:20:36
    Od: RD <r...@g...com1>

    Jacek Kalinski pisze:

    troller_card_2x_SATA_1x_IDE_70146.html

    > Bo podstawiałeś mu złe pliki.
    > zawartość VRAIDDrv\drvdisk skopiuj do A:\ (tak, żeby plik txtsetup.oem
> [...]

    Próbowałem różne kombinacje, to także. Nie chwyta tych sterowników.
    Może jakieś inne pomysły,podpowiedź?

    Pozdr,
    Rafał