  • 21. Data: 2009-05-03 15:46:12
    Temat: Re: kontroler fdd
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 3 May 2009 14:51:12 +0000 (UTC), Jarosław Sokołowski wrote:
    >Inicjator wątku skąpi informacji o tym, co mu potrzeba, więc trudno
    >cokolwiek ustalić. Z jednej strony chce "kontrolera" -- ale jakiego?
    >Chce pewnie nie dlatego, że stary się spalił i trzeba wymienić (bo by
    >podał konkretny typ). Więc jednak chce rzeźbić. Ale co? Wiemy, że to
    >obrabiarka wymienia dane z resztą świata za pomocą dyskietek.

    O obrabiarce to dopiero Szymon wspomnial.

    J.

  • 22. Data: 2009-05-03 16:02:55
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan J.F napisał:

    > O obrabiarce to dopiero Szymon wspomnial.

    Faktycznie, to inna osoba, teraz zauważyłem (i tym bardziej nie wiem
    o co chodzi z tym kontrolerem).

    --
    Jarek

  • 23. Data: 2009-05-03 16:40:23
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@o...eu>

    w ostateczności mógłbym sobie zrobić, tylko nie wiem jak
    skonstruować pętlę fazową PLL do wyławiania wartościowych bitów
    z ciągu MFM... Nikt nie widział gdzieś takiego schematu?

  • 24. Data: 2009-05-03 17:06:19
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    identyfikator napisał:

    > w ostateczności mógłbym sobie zrobić, tylko nie wiem jak
    > skonstruować pętlę fazową PLL do wyławiania wartościowych bitów
    > z ciągu MFM... Nikt nie widział gdzieś takiego schematu?

    Łatwiej wymontować z karty i/o.

    Jarek

    --
    Łatwiej kijek pocienkować niż go potem pogrubasić.

  • 25. Data: 2009-05-03 17:13:21
    Od: "Artur Miller" <a...@b...org>

    "identyfikator: 20040501" <N...@o...eu> wrote in message
    >w ostateczności mógłbym sobie zrobić, tylko nie wiem jak skonstruować pętlę
    >fazową PLL do wyławiania wartościowych bitów z ciągu MFM... Nikt nie
    >widział gdzieś takiego schematu?

    chyba będzie łatwiej oprogramować ISA'ę i wykorzystać jakąś kartę IO. Tylko
    kłopot może być w obsłudze DMA, która jest konieczna do gadania z fdd takim
    pecetowym.

    @

  • 26. Data: 2009-05-03 17:15:15
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 3 May 2009 18:40:23 +0200, identyfikator: 20040501 wrote:
    >w ostateczności mógłbym sobie zrobić, tylko nie wiem jak
    >skonstruować pętlę fazową PLL do wyławiania wartościowych bitów
    >z ciągu MFM... Nikt nie widział gdzieś takiego schematu?

    Usilujemy cie namowic zebys jednak tego w ogole nie robil.

    FDD .. same wady w dzisiejszych czasach.

    J.

  • 27. Data: 2009-05-03 17:25:54
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Artur Miller napisał:

    > chyba będzie łatwiej oprogramować ISA'ę i wykorzystać jakąś kartę IO.
    > Tylko kłopot może być w obsłudze DMA, która jest konieczna do gadania
    > z fdd takim pecetowym.

    Jeszcze łatwiejsze może się okazać podłączenie do napędu FDD ze złączem
    USB. Ale coś mam wrażenie, że tu nie chodzi o to, żeby było łatwiej.

    --
    Jarek

  • 28. Data: 2009-05-03 17:49:50
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@o...eu>

    > Usilujemy cie namowic zebys jednak tego w ogole nie robil.

    na tym się pewnie skończy, ale wolałem zapytać dla formalności
    ;o)... kiedyś w sklepie AVT był 8272, ten sklep jeszcze
    istnieje?

  • 29. Data: 2009-05-03 20:45:02
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 3 May 2009 19:49:50 +0200, identyfikator: 20040501 wrote:

    >na tym się pewnie skończy, ale wolałem zapytać dla formalności
    >;o)... kiedyś w sklepie AVT był 8272, ten sklep jeszcze
    >istnieje?

    Nawet jakbys mial w szufladzie .. to i tak nie uzywaj :-)

    J.