  • 1. Data: 2009-05-02 19:37:27
    Temat: kontroler fdd
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@o...eu>

    widział gdzieś Ktoś w sprzedaży jakieś kontrolery fdd? tylko nie
    piszcie, żeby wymontować z karty i/o...

  • 2. Data: 2009-05-02 20:16:14
    Temat: Re: kontroler fdd
    Od: "Artur Miller" <a...@b...org>

    "identyfikator: 20040501" <N...@o...eu> wrote in message
    > widział gdzieś Ktoś w sprzedaży jakieś kontrolery fdd? tylko nie piszcie,
    > żeby wymontować z karty i/o...

    moze byc ciezko, w .pl raczej marne szanse.
    a fdd masz ? :) moze lepiej usb zrobic ? albo siakies karty mmc/cf/podobne
    obslugiwac ?

    @

  • 3. Data: 2009-05-02 20:30:58
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Artur Miller wrote:

    > "identyfikator: 20040501" <N...@o...eu> wrote in message
    >

    > moze byc ciezko, w .pl raczej marne szanse.
    > a fdd masz ? :) moze lepiej usb zrobic ? albo siakies karty mmc/cf/podobne
    > obslugiwac ?

    pewnie ma, bo inaczej po co? Tych chipow normalnie nie dostaniesz, bo chyba
    juz od lat nie sa produkowane. Mafia chipowa pewnie ma, ale zaplacisz na
    100% 10-20$ za sztuke przy 100 sztukach. Za te pieniadze mozna kupic
    komplet floppy + miedzymordzie USB, a dalej to juz jest proste :-)
    Ewentualnie, przy kilku sztukach, zrobic miedzymordzie ISA i podpiac
    kompletna karte FDD.

    Tak apropos archeologii komputerowej: musialem ostatnio uruchomic komputer
    80386. Mial depniety FDD controler i FDD. Oprocz tego nasz jedyny monitor
    EGA multisync zdechl kompletnie. W tym komputerze sa dosc odstrzalowe karty
    z regulatorem do silnika DC, oczywiscie ISA. Musialem kopac w piwnicy, ale
    znalazlem i kontroler + FDD i karte VGA na ISA i mysz na COMa. Dobrze jest
    nie wyrzucac wszystkich staroci. Dlatego lezy tez nam naped 5.25" oraz dwa
    napedy 8" i dyskietki do niego :-).

    Waldek

  • 4. Data: 2009-05-03 08:02:02
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 2 May 2009 22:16:14 +0200, Artur Miller wrote:
    >moze byc ciezko, w .pl raczej marne szanse.
    >a fdd masz ? :) moze lepiej usb zrobic ? albo siakies karty mmc/cf/podobne
    >obslugiwac ?

    No wlasnie .. po co to ?
    Bo juz takze o dyskietki chyba trudno ..

    J.

  • 5. Data: 2009-05-03 08:48:50
    Od: "d530" <d...@p...com>

    > Bo juz takze o dyskietki chyba trudno ..

    Bez przesady.

  • 6. Data: 2009-05-03 08:51:20
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 3 May 2009 10:48:50 +0200, d530 wrote:

    >Bez przesady.

    Nie wiem - ostatnia kupilem chyba z 10 lat temu. oj nie - wiecej.
    Ktos jeszcze tego uzywa ? Sprzedaje sie to ?

    J.

  • 7. Data: 2009-05-03 09:12:59
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    J.F. wrote:

    > Nie wiem - ostatnia kupilem chyba z 10 lat temu. oj nie - wiecej.
    > Ktos jeszcze tego uzywa ? Sprzedaje sie to ?

    mozna. Ostatnio widzialem w Houston,TX w Fry's. Cena za 10 byla wyzsza od
    ceny SD 4GB :-).

    Waldek

  • 8. Data: 2009-05-03 10:13:52
    Od: "Szymon" <g...@p...pl>

    Uzytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

    > Nie wiem - ostatnia kupilem chyba z 10 lat temu. oj nie - wiecej.
    > Ktos jeszcze tego uzywa ? Sprzedaje sie to ?

    Nie tylko pecety sa na swiecie. Nie wyrzucisz obrabiarki numerycznej z
    powodu moralnego zuzycia jedynej drogi komunikacji z nia.

    > J.

    Szymon

  • 9. Data: 2009-05-03 10:37:13
    Od: "d530" <d...@p...com>

    > Nie wiem - ostatnia kupilem chyba z 10 lat temu. oj nie - wiecej.
    > Ktos jeszcze tego uzywa ? Sprzedaje sie to ?
    >
    > J.

    Jak najbardziej :))

    http://www.idg.pl/news/174141/ZUS.oglasza.przetarg.n
    a.130.tysiecy.dyskietek.3.5.1.44.MB.html

  • 10. Data: 2009-05-03 10:41:00
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Waldemar Krzok napisał:

    > mozna. Ostatnio widzialem w Houston,TX w Fry's. Cena za 10 byla
    > wyzsza od ceny SD 4GB :-).

    Sprawdziłem u dostawcy -- najtańsze SD 4GB po 29zł, a 10 dyskietek
    za 5,27zł (napęd fdd z interfejsem usb -- 46,25zł).

    --
    Jarek