-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Maciek <d...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: kontrola trakcji itp a podjazdy po śliskim
Date: Mon, 19 Dec 2016 09:03:46 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 16
Message-ID: <i...@4...net>
NNTP-Posting-Host: 91-123-176-22.gigainternet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1482134624 4461 91.123.176.22 (19 Dec 2016 08:03:44 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 19 Dec 2016 08:03:44 +0000 (UTC)
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
X-Antivirus: avast! (VPS 161218-0, 2016-12-18), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2595453
[ ukryj nagłówki ]
Czołem,
Kto wie, na ile pomocne są wszystkie "systemy wspomagające jazdę" w
sytuacji, gdy trzeba podjechać pod bardzo śliską górkę?
Ja jestem wychowany na samochodach, w którym po prostu operuje się gazem i
sprzęgłem, a w ekstremalnych przypadkach i autem FWD pokonuje górkę na
wstecznym.
Tak się składa, że nikt z rodziny ani znajomych nie ma nowoczesnego auta z
napędem na jedną oś i *zaawansowanymi* systemami kontroli trakcji,
przyczepności, buksowania 8-] itp. Dlatego nie mogę po prostu zrobić próby.
--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl
Następne wpisy z tego wątku
- 19.12.16 09:54 Artur Miller
- 19.12.16 11:10 Maciek
- 19.12.16 12:11 Marek
- 19.12.16 12:34 J.F.
- 19.12.16 14:17 J.F.
- 19.12.16 15:09 Axel
- 19.12.16 16:34 cef
- 19.12.16 23:06 Tomasz Pyra
- 20.12.16 08:27 Marek
- 20.12.16 09:50 Tomasz Pyra
- 20.12.16 10:09 p...@g...com
- 20.12.16 10:17 yabba
- 20.12.16 10:26 Marek
- 20.12.16 11:17 J.F.
- 20.12.16 11:21 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-25 Wrocław => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2024-12-25 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2024-12-25 Kraków => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-25 Lublin => System Architect (Java background) <=
- 2024-12-25 Szczecin => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-25 Wrocław => Key Account Manager <=
- 2024-12-25 Kraków => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-25 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-25 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-25 Białystok => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-25 Białystok => Delphi Programmer <=
- 2024-12-25 Chrzanów => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-12-25 Kraków => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2024-12-25 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-24 Dzisiaj Bentlejem czyli przybieżeli sześciu Króli do Rysia na kasie