  • 31. Data: 2009-02-19 10:03:14
    Temat: Re: konsorcja firm operatorskich Nieliczni, ale zadowoleni
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > To jest doświadczenie Twoje z Twojego terenu i Twojej firm. I może się w
    > ogóle nie sprawdzić na innym terenie.
    > Pisząc "Co mi ze spotkania z kims kto nie wie co to jest BGP,
    > vlan, trunk." obrażasz osoby, których nie znasz.
    > Skąd wiesz co kto wie i umie przed poznaniem jego?
    > w iNET group są firmy które mają po kilka tyś użytkowników.

    pisze to po poscie crazy o tym, ze poziom jest taki jaki jest czyli tylko
    MT, RB i nikt nie ma BGP. O waszej konsolidacji nie wiem nic poza tym co tu
    przeczytalem ew poszperalem 5 min w sieci.

    > Zakładasz, że nie mam takich możliwości.. przecież nawet nie znasz mojej
    > firmy

    dokonalem oceny po 5 minutach jak ogladalem strone, czytalem posty i takie
    tam. Zeby zainwestowac lekka reka 100 tys. na rok trzeba miec w tej branzy
    500 tys. przychodu na rok. A i tak przy zalozeniu duzej troski o koszty.
    Przy srednim abonamencie 80 zlotych trzeba miec 520 klientow.

    > Jak już powiedziałem wcześniej. Jakby tak było lepiej to bym tak
    > zrobił. Mi wychodzi, że lepiej mieć światłowód.

    w mojej ocenie (nie znam Twoijej firmy i realiow) jezeli mozesz czekac 2
    lata na przypiecie nowych operatorow znaczy ze nie prowadzi to do
    oszczednosci. Bo gdybym mial zainwestowac 50 tys. teraz aby dostac po 5k pln
    rabatu kazdego miesiaca to nie czekalbym 2 lat.

    Jezeli chcesz czkeac z inwestycja takiej klasy 2 lata to znaczy, ze taka
    oszczednosc jest poza zasiegiem wiec i inwestycja w swiatlo sie nie zwroci
    tak szybko.

    > Po to są te spotkania w iNET są specjaliści, którzy już to przeszli i
    > wiedzą co i jak.

    no wiec wracamy do tematu poczatkowego "po co" skoro mozna wymieniac sie
    informacjami w internecie. A i jest szansa na trafienie na kogos
    kompetentnego.

    nie odbieraj mnie, ze Cie krytykuje. Taki jest moj poglad. Nie znam Waszego
    konsorcjum czy cokolwiek tam robicie. Nie znam Twojej firmy. Naswietlam Ci
    tylko jak to wyglada z mojej strony.

    Icek

  • 32. Data: 2009-02-19 10:07:51
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    BOKi i

    > I gratis uzależnienie od partnera biznesowego, który nie zawsze myśli
    > tak samo, prawda?

    tak, zgadza sie. Dostajesz tez know-how. Dzieki temu mozesz sie rozwijac
    szybciej, zwiekszac jakosc, szybkosc, miec dostep do sprawdzonych rozwiazan,
    technologii, umow ramowych.

    Masz racje, ze najgorsze jest to, ze tracisz decydujace slowo czyli cos z
    czym byles przyzwyczajony wstawac rano. Przestajesz byc swoim szefem.

    Icek

  • 33. Data: 2009-02-19 10:16:10
    Od: NETLOG Daniel Kulesza <k...@t...pl>

    Icek pisze:

    > nie odbieraj mnie, ze Cie krytykuje. Taki jest moj poglad. Nie znam Waszego
    > konsorcjum czy cokolwiek tam robicie. Nie znam Twojej firmy. Naswietlam Ci
    > tylko jak to wyglada z mojej strony.

    Ja jak czegoś nie znam to nie daje "dobrych" rad.
    Z Twojej strony to tak wygląda, bo masz mało danych. Nigdzie nie pisałem
    , że będzie to trwać 2 lata, że nie wykorzystam najpierw radia a
    światełko będę budował na spokojnie.

    Nie wiesz nic, a oceniasz, osądzasz i z góry zakładasz, że nic nie wiem,
    bo.. nie mam 6 tyś użytkowników.

    --
    NETLOG DANIEL KULESZA

    Należę do grupy internetowej iNET group <http://www.inetgroup.eu/>
    Więcej o mnie na Goldenline <http://www.goldenline.pl/daniel-kulesza>

  • 34. Data: 2009-02-19 10:51:46
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

> [...]
    > Z Twojej strony to tak wygląda, bo masz mało danych. Nigdzie nie pisałem
    > , że będzie to trwać 2 lata, że nie wykorzystam najpierw radia a

    o tu:

    eeeeeee, tylko analizuje przedstawione fakty. I dobrych rad nie daje bo to
    nie moje zadanie. Krzywo tylko patrze na takie spotkanie o ktorym byla mowa.
    Jeden pokazuje reszcie technologie i teraz wszyscy sa zapaleni do takiej
    technologii i kazdy pisze, ze robi swiatlowody.

    A ja dalem racjonalne argumenty, ze to sie nie oplaca. (bo gdyby sie
    oplacalo to inwestyja bylaby zaraz a nie za 2 lata). Co potwierdza, ze takie
    "zgrupowania" powinny byc podzielone bardziej wielkosciowo dla firm a nie
    terytorialnie. Bo nie widze siebie w takim z innymi firmami 100-300 userow
    bo nie bedzie o czym pogadac (oprocz oczywiscie kwestii towarzyskich przy
    piwie).

    Icek

  • 35. Data: 2009-02-19 11:35:22
    Od: Usrobo <u...@o...pl>

    Icek pisze:

> [...]
    > bo nie bedzie o czym pogadac (oprocz oczywiscie kwestii towarzyskich przy

    i tu oczywiście masz rację
    firma która ma 100 klientów nie ma o czym rozmawiać z firmą która ma 10
    000 klientów, no chyba ze o smaku piwa.

    ale

    do ig przyjmuje się firmy mające powyżej 250-300 klientów końcowych
    a średnia wychodzi w tej chwili ok 600-800 klientów
    w obecnej chwili jest ponad 80 firm, łączenie obsługują juz 50 000 klientów.

    wiec nie są to firmy az tak małe,
    moze problemy przed którymi stoją "wy" macie już za sobą
    ale spora część tych problemów już sie łączy.

    michal

  • 36. Data: 2009-02-19 12:32:14
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

> [...]
    >
    > wiec nie są to firmy az tak małe,
    > moze problemy przed którymi stoją "wy" macie już za sobą
    > ale spora część tych problemów już sie łączy.

    i w tych laczacych tkwi olbrzymi potencjal ;)

    a wypowiedz moja byla sprowokowana stwierdzeniem "nie przylaczam sie bo tam
    nie ma o czym gadac bo ja chce eryka a oni tylko RB i MT".

    Ja zawsze bylem chetny i gotowy do wszelkich laczen, fuzji, polaczen i
    innych takich, ktore prowadza do zmniejszania kosztow i zwiekszania jakosci.
    W dodatku uwazam takie dzialania za celowe, sluszne i tak sie tez powinno
    dziac. Ale jest wlasnie problem, ktory opisany jest powyzej

    Icek

  • 37. Data: 2009-02-19 15:33:02
    Od: "D.W." <w...@k...pl>

    p...@W...gazeta.pl pisze:
    > wiesz podoba mi się co napisaleś, bo napisaleś cała prawdę odzisiejszym
    > funkjonowaniu tych stowarzyszeń.
    > Ale myśle, że wpólnie można to zmienić. Piorytety powinny być inne niz tanszy
    > o 5 zł sprzęt.
    >
    > Nie wiecie może czym sie zajmie KIKE? niby nowy twór sporo uczestnikow, ale
    > nie moglem znalezc ani ich spisu, ani nawet podstawowych informacji czym sie w
    > rzeczywistosi beda zajmować
    > czy tanszy o 5zł sprzet czy bardziej cos w rodzaju prawdziwej konsolidacji?

    ogolnie to tutaj jest opisany obszar jakim zajmuje sie kike,
    http://kike.pl/www/index.php?mod=site&id=48&menu=64

    a zajmuje sie tym juz od pierwszych dni powstania

    dokladna lista firm jest dostepna jedynie dla członków kike,
    jest ich ponad 100, a oczekujacych na przyjecie circa 30

  • 38. Data: 2009-02-19 16:26:48
    Od: andzio <a...@w...pl>

    Icek pisze:

    > a wypowiedz moja byla sprowokowana stwierdzeniem "nie przylaczam sie bo tam
    > nie ma o czym gadac bo ja chce eryka a oni tylko RB i MT".

    Ale ja juz chyba te kwestie jasno wyjasnilem. To jest opinia jednostek,
    ktore nigdy nie byly w grupie. Nie wiem dlaczego ktos wymyslil sobie
    akurat rbeki. Powiem szczerze ze nawet nie wiem czy przez sklep iNET
    group sa dostepne wymieniane gdzies wyzej 433AH, nie mowiac juz o
    hurtowych zakupach tej plytki. Wiem ze sa ogolnodostepne 411'ki, ale czy
    cos wiecej? Ktos ubzdural sobie jakas taka wizje iNET group i trzyma sie
    jej kurczowo. Dla mnie osobiscie sklepu, czy tez wspolnych zamowien
    poprzez iNET group moze calkiem nie byc, a i tak bede aktywnie
    uczestniczyl w rozwoju grupy.

    --
    Andrzej Banach

  • 39. Data: 2009-02-19 16:56:05
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

> [...]
    >

    > dokladna lista firm jest dostepna jedynie dla członków kike,
    > jest ich ponad 100, a oczekujacych na przyjecie circa 30

    no to wyglada troszke lepiej niz IG. Nazwiska jakby z innej bajki (nie z
    gatunku 50-300 klientow), wielkosc jakby inna, marka poczatkowa powstala w
    wyniku takiej a nie innej kombinacji nazwisko czlonkow zalozycieli.

    Nie znalazlem na stronie listy czlonkow. Jest cos takiego juz w sieci ?

    Icek

  • 40. Data: 2009-02-19 17:31:43
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

> [...]
    > jej kurczowo. Dla mnie osobiscie sklepu, czy tez wspolnych zamowien
    > poprzez iNET group moze calkiem nie byc, a i tak bede aktywnie

    no wiec to tylko potwierdza to co napisalem. Grupy nie znam, nie biore
    udzialu w jej istnieniu a opinie, ktore przeczytalem spowodowaly, ze
    napisalem co napisalem ;)

    Trzymam kciuki, licze, ze cos sie zmieni, drgnie pozytywnie do przodu. Z
    mojej strony informuje, ze ktokolwiek z rejonu dolnego slaska (glownie
    wroclaw) chcialby wymienic sie ruchem, zawiazac jakas wspolprace to ja
    zawsze jestem gotowy.

    Icek