    From: "Icek" <i...@d...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: konsorcja firm operatorskich Nieliczni, ale zadowoleni
    Date: Thu, 19 Feb 2009 18:31:43 +0100
    <gnhl19$1vs$1@inews.gazeta.pl> <gnhr22$3tm$1@inews.gazeta.pl>
    <gnhu92$eb3$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <gnhuei$fpe$1@node2.news.atman.pl>
    <gnhvor$g0j$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <gnhvun$fuj$1@node2.news.atman.pl>
    <gni1fe$6cs$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <gnj06a$k6f$1@node2.news.atman.pl>
    <gnj7e8$qcp$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <gnj37f$90q$1@node1.news.atman.pl>
    <gnjbku$72c$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <gnj62c$9i4$1@node1.news.atman.pl> <gnjg5q$5ei$1@news.onet.pl>
    <gnjj8a$mho$1@node2.news.atman.pl> <gnk18g$koi$1@inews.gazeta.pl>

    > Ale ja juz chyba te kwestie jasno wyjasnilem. To jest opinia jednostek,
    > ktore nigdy nie byly w grupie. Nie wiem dlaczego ktos wymyslil sobie
    > akurat rbeki. Powiem szczerze ze nawet nie wiem czy przez sklep iNET
    > group sa dostepne wymieniane gdzies wyzej 433AH, nie mowiac juz o
    > hurtowych zakupach tej plytki. Wiem ze sa ogolnodostepne 411'ki, ale czy
    > cos wiecej? Ktos ubzdural sobie jakas taka wizje iNET group i trzyma sie
    > jej kurczowo. Dla mnie osobiscie sklepu, czy tez wspolnych zamowien
    > poprzez iNET group moze calkiem nie byc, a i tak bede aktywnie
> [...]

    no wiec to tylko potwierdza to co napisalem. Grupy nie znam, nie biore
    udzialu w jej istnieniu a opinie, ktore przeczytalem spowodowaly, ze
    napisalem co napisalem ;)

    Trzymam kciuki, licze, ze cos sie zmieni, drgnie pozytywnie do przodu. Z
    mojej strony informuje, ze ktokolwiek z rejonu dolnego slaska (glownie
    wroclaw) chcialby wymienic sie ruchem, zawiazac jakas wspolprace to ja
    zawsze jestem gotowy.

    Icek