  • 31. Data: 2022-09-21 18:50:44
    Temat: Re: koniec newsow
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:tgf2ge$to2$1@news.icm.edu.pl>
    user ii pisze tak:

    > Teraz tym bardziej ten podział nie ma wartości dodanej. Są jakieś
    > "surmaczowe" grupy pl na które od dawna nikt nie pisze i co
    > ważniejsze, których nikt nie czyta.

    no własnie tylko spam i bzdety

    > Chodziło o to, że sama idea podziału nie ma sensu ponieważ
    > tematyki wątków ewoluują. Jeden napisze o samochodach a potem
    > dyskusja przechodzi płynnie w dowolne inne obszary. I te artykuły
    > ludzie czytają po wątkach a nie przynależnościami artykułów do
    > grup.

    proponuję dwie grupy test i MyStareKonieJuznetu i wystarczy ;)

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG FSI TDI i klimy

  • 32. Data: 2022-09-21 23:44:26
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 21.09.2022 o 18:45, PiteR pisze:
    > in <news:7388959812$20220921134302@squadack.com>

    > Tylko że ja mówię o kilku grupach na Hamsterze czy DNews i nie chce
    > i nie potrzebuję feedów. Nie zależy mi także na jakichś backupach.

    To o co właściwie chodzi? Instalujesz i masz.

    > Jest nas tak mało, że Hamster powinien wyrobić.

    Ale, że wszyscy na tym Hamsterze?

    > Nie zależy mi także na
    > byciu w jakiejś hierarchi.

    A na czym Ci zależy?

    > Może być groch z kapustą na jednej grupie
    > Xnews ma silne filtry. Jest też filtr w oczach.

    No może, ale nie widzę tego w jakimkolwiek tradycyjnym czytniku.

    > Dawno temu i nieprawda miałem w pracy jakiś serwer news nie wiem kto
    > nim zarządzał ale grupy były nazwane po prostu bez ceregieli
    > komputery, dom, dzieci, lekarz, praca itp a wchodziło się po IP.

    No i tak może być, ale czemu właściwie chcesz zmian jak powyżej?

    Jeśli chcesz po prostu wymieniać wiadomości to możesz zrobić jakieś
    forum www albo nawet program typu P2P. Po co do tego używać czytnika
    niusów i Hamstera.

  • 33. Data: 2022-09-22 06:08:35
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:tgg0k0$o4f$1@news.icm.edu.pl>
    user ii pisze tak:

> [...]
    >
    > Jeśli chcesz po prostu wymieniać wiadomości to możesz zrobić jakieś
    > forum www albo nawet program typu P2P. Po co do tego używać czytnika

    W razie powyłączają nam wszystkie serwery news żeby nasrać na łaskę
    neostrad ty debilu cięzko kapujący.

  • 34. Data: 2022-09-22 12:23:48
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 21.09.2022 o 23:44, ii pisze:
    > Jeśli chcesz po prostu wymieniać wiadomości to możesz zrobić jakieś
    > forum www albo nawet program typu P2P.

    a może użyć serwera i czytników NNTP

    Oczywiście nie będzie to ta sama grupa nawet jeśli ją sobie tak samo
    nazwie. Tak samo jak grupa o nazwie pl.misc.cośtam na Facebooku.

    --
    SW3

  • 35. Data: 2022-09-22 14:01:04
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 22.09.2022 o 06:08, PiteR pisze:
    > in <news:tgg0k0$o4f$1@news.icm.edu.pl>

    > W razie powyłączają nam wszystkie serwery news żeby nasrać na łaskę
    > neostrad ty debilu cięzko kapujący.

    To Ci mówię debilu, że stawianie Hamstera do obsługi całej Polski nie ma
    sensu.

  • 36. Data: 2022-09-22 15:10:39
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    A aby nie poszedł już sporo latek temu?

    -----

  • 37. Data: 2022-09-22 17:35:56
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.09.2022 o 13:57, Janusz pisze:

    > Ja używam news.chmurka.net tylko trzeba się 'zameldować' na stronie
    > http://news.chmurka.net/

    Dzięki - koniu będzie musiał ze mną wytrzymać:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 38. Data: 2022-09-23 12:48:02
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello PiteR,

> [...]

    > nim zarządzał ale grupy były nazwane po prostu bez ceregieli
    > komputery, dom, dzieci, lekarz, praca itp a wchodziło się po IP.

    Odnoszę się tylko i wyłącznie do tego:
    ===8<===
    i można grupy nazywać dowolnie np

    pl.misc.samochody.pieszy.na.pasach
    ===8<===

    Z szacunku dla kilkudziesięcioletniej, ciężkiej pracy Tomasza, nie
    powinieneś namawiać do tworzenia grup w hierarchii pl.*

    Tylko tyle.

    Prywatne grupy możesz sobie tworzyć do oporu. I nie potrzeba do tego
    Hamstera. Masz do dyspozycji hierarchię alt.*, która jest
    dystrybuowana na świat i dostępna dla każdego. Możesz również zakładać
    prywatne grupy w Grupach Google, na Facebooku czy w komunikatorach.
    Rozwiązań jest multum.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 39. Data: 2022-09-23 17:47:34
    Od: ii <i...@o...invalid>

> [...]
    >
    > Z szacunku dla kilkudziesięcioletniej, ciężkiej pracy Tomasza, nie
    > powinieneś namawiać do tworzenia grup w hierarchii pl.*

    Ale to jego news:pl.* a nie każde news:pl.* jest jego.

    > Tylko tyle.

    Jak tylko tyle to masz powyżej. Zwykle nie ma sensu tworzenie grup
    wpisujących się w istniejące i szeroko znane, ale w konkretnym przypadku
    może być inaczej. Dlatego pytałem o co właściwie chodzi.

    > Prywatne grupy możesz sobie tworzyć do oporu.

    No i te prywatne też mogą się nazywać pl.* a także mogą być publiczne bo
    niby w czym jedne publiczne news:pl.* mają być bardziej publiczne od
    innych publicznych news:pl.*

    > I nie potrzeba do tego
    > Hamstera. Masz do dyspozycji hierarchię alt.*,

    Ale to na tych serwerach, które tak właśnie są zorganizowane. Inne mogą
    być inaczej.

    > która jest
    > dystrybuowana na świat

    To co powyżej.

    > i dostępna dla każdego.

    Każdego człowieka? Każdego serwera? Każdego stołka?

    > Możesz również zakładać
    > prywatne grupy w Grupach Google, na Facebooku czy w komunikatorach.
    > Rozwiązań jest multum.

    Jedno z nich jest takie by sobie postawić publiczny serwer z publicznymi
    grupami i wcale nie musi być tak, jak piszesz. Po prostu snobujesz się
    na "inne kodowania i inne standardy". Dawno temu tak podsumowałem
    zachowania ludzi na tych grupach dyskusyjnych i jak widać nic nie
    zmieniło się. W międzyczasie ogarniałem przeróżne specyfikacje RFC i
    jakoś tak potwierdziło się, że to wszystko co oni piszą to zwykłe bzdety
    są. Wcale nie ma takich wymogów jakie oni lansują tylko inne o których
    pojęcia nie mają. No po prostu snobizm w czystej postaci.

  • 40. Data: 2022-09-29 00:28:21
    Temat: Odp: koniec newsow
    Od: "Neko" <m...@a...neko>

    Użytkownik SW3 <s...@p...fm.invalid> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:tghd3k$23jmj$...@d...me...
    > a może użyć serwera i czytników NNTP
    >
    > Oczywiście nie będzie to ta sama grupa nawet jeśli ją sobie tak samo
    > nazwie. Tak samo jak grupa o nazwie pl.misc.cośtam na Facebooku.

    Pewnie, można założyć jakiś serwer. Kwestia tylko ogarniania spamu i
    przyłączenia do reszty usenetu, czy coś.