    From: ii <i...@o...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: koniec newsow
    Date: Wed, 21 Sep 2022 23:44:26 +0200

    W dniu 21.09.2022 o 18:45, PiteR pisze:
    > in <news:7388959812$20220921134302@squadack.com>

    > Tylko że ja mówię o kilku grupach na Hamsterze czy DNews i nie chce
    > i nie potrzebuję feedów. Nie zależy mi także na jakichś backupach.

    To o co właściwie chodzi? Instalujesz i masz.

    > Jest nas tak mało, że Hamster powinien wyrobić.

    Ale, że wszyscy na tym Hamsterze?

    > Nie zależy mi także na
    > byciu w jakiejś hierarchi.

    A na czym Ci zależy?

    > Może być groch z kapustą na jednej grupie
    > Xnews ma silne filtry. Jest też filtr w oczach.

    No może, ale nie widzę tego w jakimkolwiek tradycyjnym czytniku.

    > Dawno temu i nieprawda miałem w pracy jakiś serwer news nie wiem kto
    > nim zarządzał ale grupy były nazwane po prostu bez ceregieli
    > komputery, dom, dzieci, lekarz, praca itp a wchodziło się po IP.

    No i tak może być, ale czemu właściwie chcesz zmian jak powyżej?

    Jeśli chcesz po prostu wymieniać wiadomości to możesz zrobić jakieś
    forum www albo nawet program typu P2P. Po co do tego używać czytnika
    niusów i Hamstera.