  • 1. Data: 2011-06-11 19:14:15
    Temat: Odp: Re: HTC Desire zwykły, S czy HD
    Od: mmartyn <m...@g...com>

    Realnie to Desire ma Froyo i w zestawie kartę 4Gb, na którą daje się przenieść prawie
    każdą zainstalowaną aplikację. Mówię "prawie", z tych przeze mnie używanych
    przenosiłem wszystkie, ale zapewne istnieją i takie nieprzenośne.
    Używałem Desire i do dziś uważam, że się nie zestarzał. Ma ekran 3,7", co jest
    zaletą. Teraz mam telefon z ekranem 4,3" i mam z nim problem, bo się nie nadaje do
    noszenia w kieszeni spodni.

  • 2. Data: 2011-06-12 10:25:26
    Temat: Re: Re: HTC Desire zwykły, S czy HD
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    mmartyn wrote:

> [...]
    > "prawie", z tych przeze mnie używanych przenosiłem wszystkie,
    > ale zapewne istnieją i takie nieprzenośne.

    Niestety jesteś "w mylnym błędzie".

    Po pierwsze: jeśli założyć że użytkownik nie modyfikuje
    telefonu (nie rootuje) by "móc więcej", to skazany jest
    na to co system mu oferuje, czyli "przenieś aplikacje
    na kartę"..

    Po drugie: wcale nie jest standardem oferowanie takiej
    możliwości (przeniesienia) przez aplikacje. W wypadku
    zestawu który używam jest to raptem (tak na oko) 40%.

    Po trzecie: niektóre aplikacje "dające się przenosić",
    przeniesione pracują wadliwie. Nie w każdym telefonie,
    nie każdych warunkach, nie na każdej wersji OS, ale
    jednak to się zdarza.

    Sumarycznie: mała ilość dostępnej pamięci na aplikacje
    JEST problemem tego telefonu. On jest b. fajny, szybki
    i dobrze zaprojektowany, ale pamięci na aplikacje ma
    (za) mało.

    Albert Einstein (1879-1955)

  • 3. Data: 2011-06-13 10:00:16
    Temat: Re: HTC Desire zwykły, S czy HD
    Od: Piotr Sawinski <n...@s...org>

    Maciej 'AbrahaM' Piotrowski wrote:
> [...]
    > telefonu (nie rootuje) by "móc więcej", to skazany jest
    > na to co system mu oferuje, czyli "przenieś aplikacje

    A propos rootowania, jako, ze chcialbym pozbyc sie paru nieuzywanych
    aplikacji zainstalowanych domyslnie w telefonie, to czy moze znacie
    kogos (firme?) we Wroclawiu, kto 'zrootuje' Desire HD?

    --
    Piotr Sawinski
    http://sawinski.org

  • 4. Data: 2011-06-13 10:14:05
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 13 Jun 2011 12:00:16 +0200, Piotr Sawinski napisał(a):

    > A propos rootowania, jako, ze chcialbym pozbyc sie paru nieuzywanych
    > aplikacji zainstalowanych domyslnie w telefonie, to czy moze znacie
    > kogos (firme?) we Wroclawiu, kto 'zrootuje' Desire HD?

    A samemu to nie łaska? Masz problemy z czytaniem prostych tekstów lekko
    technicznych?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Mnie wisi jako akcjonariusza gdzie apple zarabia. Wazne zeby byla

  • 5. Data: 2011-06-13 10:21:46
    Od: Piotr Sawinski <n...@s...org>

    Waldek Godel wrote:

    > A samemu to nie łaska? Masz problemy z czytaniem prostych tekstów lekko
    > technicznych?

    Tak, mam taki problem. Z samochodem tez jezdze na myjnie, bo nie radze
    sobie z gabka.

    --
    Piotr Sawinski
    http://sawinski.org