  • 1. Data: 2009-10-12 14:11:33
    Temat: końcówki RJ45
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@o...eu>

    czy takie końcówki RJ45 z trzema ostrzami to wtyki uniwersalne do linki i do
    drutu?
    np.
    http://allegro.pl/item757081240_wtyk_rj45_8p8c_na_dr
    ut_100_sztuk_tania_wysylka.html

  • 2. Data: 2009-10-12 14:12:12
    Temat: Re: końcówki RJ45
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@o...eu>

    lepsze zdjęcie:
    http://allegro.pl/item765237869_wtyk_rj45_kat_5e_lin
    ka_drut_s_100szt.html

  • 3. Data: 2009-10-12 17:42:38
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    Dawno juz nie widziałem końcówek, o których zapewne myślisz. W nich blaszki
    jakby nachodziły na drut z dwóch stron rozcinając izolację. Pełen obaw
    zakupiłem z musu takie erjotki jak na zdjęciach i na szczęście spisują się
    dobrze zarówno na lince jak i na drucie.

    PC

  • 4. Data: 2009-10-13 13:46:38
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "identifikator: 20040501" <N...@o...eu> wrote in message
    > czy takie końcówki RJ45 z trzema ostrzami to wtyki uniwersalne do linki i do drutu?

    byly czasy kiedy zakladalem od kilku do kilkudziesieciu rjtek dziennie, na
    linki i druty i moge smialo zeznac ze rodzaj koncowki nie ma praktycznego
    znaczenia, a uzywalem zarowno tych z 3 zabkami jak i z 2 o roznym ksztalcie
    na lince jak i drucie

    raz tylko trafila sie jakas dupiata partia kompletnego badziewia, ale
    wtedy tez nie ksztalt decydowal ale to ze styki okazaly sie rdzewiec

    od razu polecam zakropienie kropelka czy innym superglue tak zeby przykleic
    izolacje do wtyczki (tylko malo, zeby nie wlalo sie na druty) zakomicie
    poprawia wytrzymalosc mechaniczna - samo zacisniecie zazwyczaj nie
    wytrzymywalo typowego uzyszkodnika, a gumki sa raczej malo wygodne