  • 1. Data: 2009-10-12 12:43:17
    Temat: Poszukuję gniazda Jack-M PCB
    Od: w...@g...com

    Witam,
    poszukuję dość niepopularnego gniazda Jack-M 6.3 do druku (PCB) z 4ma
    wyprowadzeniami. Znalazłem taki u producentów (tylko hurt) i w sklepie w US
    (Mouser): tu jednak cena przesyłki była dość wysoka (40E przy wartości
    zamówienia 8E...). Czy ktoś z Was ma dostęp do takich gniazd, albo wie
    gdzie mogę znaleźć? Ewentualnie będzie ktoś kupować coś u Mousera w
    najbliższym czasie, chętnie bym się dołożył do zamówienia...?

    Producent/model: Kobiconn 16PJ500
    Opis ogólny:
    http://pl.mouser.com/Search/ProductDetail.aspx?R=16P
    J500virtualkey11180000virtualkey16PJ500