  • 11. Data: 2010-08-13 20:22:07
    Temat: Re: komunikacja z komputerem
    Od: "Barnaba" <l...@v...pl>

    Użytkownik "Arek." <a...@a...2a.pl> napisał w wiadomości
    news:i43i8b$g0p$1@news2.ipartners.pl...
    > PC Suite to jest nazwa programu do tego telefonu pewnie.
    > Zainstaluj na dysku i podłącz telefon do komputera.
    > Zaglądałeś na stronę internetową producenta swojego telefonu?
    > --
    > animka
    >
    > piszę na prośbę kolegi który ma ten tel
    > niech wypowiadają się Ci co ten tel mają lub mieli go w ręku i jakimś
    > cudem go rozpracowali
    > program pobrany ze strony producenta i zainstalowany (zero komunikacji)
    > tel mwidoczny w win XP jako pamięć masowa (nie można przeglądać
> [...]

    Problem rozwiązany, uzyskałem w Internecie poradę - rozwiązaniem było w
    ustawieniach: "Pamięć masowa tylko" - powinna być odznaczona. I to załatwiło
    sprawę, ale trudno było na to wpaść.
    Barnaba

  • 12. Data: 2010-08-13 21:35:50
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-08-13 22:22, Barnaba pisze:
    > Problem rozwiązany, uzyskałem w Internecie poradę - rozwiązaniem było w
    > ustawieniach: "Pamięć masowa tylko" - powinna być odznaczona. I to załatwiło
    > sprawę, ale trudno było na to wpaść.

    Skoro tylko pamieć masowa to wiadomo, że nic innego nie działało.
    Jak polecenia są po polsku to wcale nie trudno domyślić się o co chodzi.
    Ale grunt, że Ci już działa.

    --
    animka

  • 13. Data: 2010-08-13 21:56:06
    Od: "Kotlet wołowy" <m...@m...mail>

> [...]
    > program pobrany ze strony producenta i zainstalowany (zero komunikacji)
    > tel mwidoczny w win XP jako pamięć masowa (nie można przeglądać

    ja mam i korzystamz pc suite

    ustawienia -> karta sd i pamiec -> odhaczyc Oamiec masowa tylko

    --
    Ja wiem czego potrzebujesz ....
    http://programdofakturowania.info.pl

  • 14. Data: 2010-08-13 21:56:54
    Od: "Kotlet wołowy" <m...@m...mail>

    Użytkownik "Barnaba" <l...@v...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > ustawieniach: "Pamięć masowa tylko" - powinna być odznaczona. I to
    > załatwiło sprawę, ale trudno było na to wpaść.

    przeiez o tym bylo pisane na poczatku

    tryb pcsuite <> pamiec masowa tylko

    pamiec masowa tylko = telefon jakopendrive