  • 1. Data: 2009-11-30 18:38:08
    Temat: komputer za 1000pln
    Od: "dos4fl" <d...@o...pl>

    zlozylem cos takiego dla tatusia, i jestem zadowolony z wykonanej pracy -
    tata gra w cos mw2 na pelnych detalach.. generalnie pozytywnie

    pentium e5300
    2gb ram kingmax
    plyta asrock g31m-s
    asus en9600gso
    dysk 250gb western digital
    dvdrw liteon
    fdd "fjutsu"
    modecom feel III 400w
    obudowa ibox (ale ladna i sie trzyma;))

    jesli ktos szuka taniego komputera - szczerze polecam cos w tym typie;
    wszystko z allegro, niby na gwarancji i nowe, mam nadzieje ze nie od
    krzakow..
    :)

  • 2. Data: 2009-11-30 18:48:01
    Temat: Re: komputer za 1000pln
    Od: reles <r...@a...asd>

    dos4fl pisze:

    > jesli ktos szuka taniego komputera - szczerze polecam cos w tym typie;
    > modecom feel III 400w

    Dlaczego szczerze polecasz ten zasilacz?

  • 3. Data: 2009-11-30 18:52:57
    Od: "dos4fl" <d...@o...pl>

    > Dlaczego szczerze polecasz ten zasilacz?

    ktores feele byly ogolnie polecane, a ten byl tani i nie ma problemu jak na
    razie, ostatecznie za rok zobaczymy; ale zestaw w sumie malo pradorzerczy ;)

  • 4. Data: 2009-11-30 21:43:12
    Od: "murtaugh" <m...@p...pl>

    po co ten fdd ? lepiej czytnik sd

  • 5. Data: 2009-11-30 22:08:45
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>

    dos4fl pisze:

    > jesli ktos szuka taniego komputera - szczerze polecam cos w tym typie;
    > wszystko z allegro, niby na gwarancji i nowe, mam nadzieje ze nie od
    > krzakow..

    Ogolnie to wszystko spoko ALE zasilacz jesli mialbyc mocno budzetowy to
    dalbym Fortron 400W (pewny, utrzymuje napiecia i nie spali polowy kompa)
    a ten Modecom Feel to lipa, karte zamiast 9600GSO mogles kupic 8800GS
    ale roznica w wydajnosci nie jest az tak duza, tej plyty co podales nie
    znam ale jakis Gigabyte na P31 bylby calkiem ok.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek

  • 6. Data: 2009-11-30 22:38:34
    Od: Wiesław <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 30-11-2009 o 23:08 Maciej Browarczyk napisał na pl.comp.pecet:

    > karte zamiast 9600GSO mogles kupic 8800GS ale roznica w wydajnosci nie
    > jest az tak duza,

    O czym piszesz? Przecież to ten sam GPU !
    http://pclab.pl/art34028.html

    --
    Wiesław
    Opera Mail

  • 7. Data: 2009-12-01 01:41:46
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>

    Wiesław pisze:

    > O czym piszesz? Przecież to ten sam GPU !
    > http://pclab.pl/art34028.html

    Rzeczywiscie, pomylka, nie warto kupowac 9600GT, bo kupujac
    8800GS/9600GSO zaoszczedzimy okolo 100zl. :)
    http://www.egielda.com.pl/?str=art&id=4178-51

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek

  • 8. Data: 2009-12-01 08:52:09
    Od: Wiesław <u...@o...pl>

    Użytkownik "Maciej Browarczyk" napisał:

    > Rzeczywiscie, pomylka, nie warto kupowac 9600GT, bo kupujac 8800GS/9600GSO
    > zaoszczedzimy okolo 100zl. :)

    Chyba raczej nieścisłość, nie pomyłka i postaram
    się wyjaśnić, dlaczego to nie będzie oszczędność.

    Z chwilą wprowadzenia serii 9xxx NVidia rzeczywiście
    zmieniła tylko nazwę z 8800GS na 9600GSO, ale panowie
    z NVidii poszli jeszcze dalej. Zrobili z układu G94
    (9600GT) okrojoną wersę i nazwali 9600 GSO 512.

    Zmiany wyglądały tak (pierwsza 9600GSO):
    Procesory strumieniowe 96 48
    Częstotliwość rdzenia (MHz) 550 650 MHz
    Częstotliwość shaderów (MHz) 1375 1625 MHz
    Częstotliwość pamięci (MHz) 800 900 MHz
    Wielkość pamięci 384MB 512 MB
    Interfejs pamięci 192-bit 256-bit
    Przepustowość pamięci (GB/sek.) 38.4 57.6
    Wypełnianie (miliardy/sek.) 26.4 15.6

    Następnie do głosu doszli producenci kart graficznych
    i zmasakrowali całkiem przyzwoite jeszcze karty,
    obcinając szynę pamięci do 128bit.

    W chwili obecnej z 256 bitową szyną, zostały tylko
    niszowe egzemplarze firm ZOTAC i Gigabyte z pasywnym
    chłodzeniem i z różnymi taktowaniami.

    W przeciwieństwie do tego co napisałeś, bynajmniej
    nie ma praktycznie różnicy w cenie.
    http://www.comp4you.eu/pricelist/item.aspx?PID=C6668
    068
    http://www.comp4you.eu/pricelist/item.aspx?PID=C6668
    091
    Te ze 128 bitową szyną kosztują w granicach 230 zł.

    --
    Wiesław

  • 9. Data: 2009-12-01 16:54:46
    Od: "Haribo" <h...@p...pl>

    > jesli ktos szuka taniego komputera - szczerze polecam cos w tym typie;
    > wszystko z allegro, niby na gwarancji i nowe, mam nadzieje ze nie od
    > krzakow..

    czy w tym 1000 zl sa ujete tez koszty przesylki?

  • 10. Data: 2009-12-01 17:06:42
    Od: "dos4fl" <d...@o...pl>

    >czy w tym 1000 zl sa ujete tez koszty przesylki?

    tak