  • 71. Data: 2011-11-30 15:48:04
    Temat: Re: komputer spalania w autach - jak to działa ?
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Bydlę wrote:

    > No...
    > Spalasz paliwo, a pokonany dystans wynosi zero. (lub parę metrów, nie
    > chodzi o superpecyzję).
    > Nie ma w tym nic dziwnego.
    >
    > Np. w ciągu ~40 sekund spalasz 0,6 cm3 paliwa.

    Ale masz ekonomiczną furę -- poniżej 1l na 100km... Powrót do przyszłości?

    pzdr
    \SK

  • 72. Data: 2011-12-07 16:33:37

    Sun, 27 Nov 2011 13:58:35 +0100, w <jatc5s$j3$1@news.onet.pl>, Sebastian Biały
    <h...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Przypadek.

    Nie przypadek, tylko zbyt uboga mieszanka na LPG :).

    Chyba, że tak na oko 15% czasu jeździł na Pb, no to wtedy mogło pokazywać
    dokładnie.