  • 1. Data: 2010-06-22 11:07:09
    Temat: komputer DIY gdzie znalezc
    Od: ptoki <s...@g...com>

    Kiedys na allegro znalazlem goscia sprzedajacego komputerek do
    samochodow bez tegoz.
    Kosztowalo to kolo 170zl i podpinalo sie "gdzies do ECU". Tyle
    pamietam.

    Teraz szukam i znajduje tylko jakies kombajny za 7stowek.

    Naprowadzi ktos na trop?
    Wstawil bym do fiesty bo ona komputerka nie ma....

    --
    Lukasz Sczygiel

  • 2. Data: 2010-06-22 11:23:30
    Temat: Re: komputer DIY gdzie znalezc
    Od: "neoniusz" <n...@j...org>

    Uzytkownik "ptoki" <s...@g...com> napisal w wiadomosci
    m.googlegroups.com...
    > Teraz szukam i znajduje tylko jakies kombajny za 7stowek.
    >
    > Naprowadzi ktos na trop?
    > Wstawil bym do fiesty bo ona komputerka nie ma....

    "Uniwersalny komputer pokladowy (paliwa) REWELKA! (numer 1083650274)"

  • 3. Data: 2010-06-22 14:50:49
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On 22 Cze, 11:23, "neoniusz" <n...@j...org> wrote:
    > Uzytkownik "ptoki" <s...@g...com> napisal w
    wiadomoscinews:1d13f0c5-e6f2-454b-93f4-4d70993a78bc@
    h13g2000yqm.googlegroups.com...

    > "Uniwersalny komputer pokladowy (paliwa) REWELKA! (numer 1083650274)"

    Bingo! Dokladnie to co kiedys widzialem.
    W podziekowaniu dedykuje paczke zartow:

    Instruktor rozmawia z kursantem:
    - Wyobraźcie sobie, że jedziecie wąską, górską drogą. Nagle widzicie,
    jak z
    jednej strony drogi stoi młoda, piękna dziewczyna, a z drugiej -
    paskudna
    starucha. Jest wąsko; między nimi nie przejedziecie. Gdzie celujecie?
    - Oczywiściście w staruchę!
    - Nu, a trzeba nogą w hamulec...

    Piteer: Witam!
    Piteer: Czy nie wie ktoś jak się robi ciasto?
    Piteer: Bo zjadlem sam i matka mnie za**bie.

    Do Sejmu dzwoni telefon
    - Co muszę spełnić żeby zostać Posłem? Bardzo bym chciał.
    - Panie! Wariat Pan jesteś?!
    - Tak. A czy są jakieś inne wymogi?

    W gabinecie na fotelu siedzi facet z rozdziawioną paszczą a dentysta
    mu
    grzebie.
    - Co słychać u pana żony? -pyta dentysta.
    - ble ghy wmyn -odpowiada facet.
    - O zrobiła prawo jazdy. A co u dzieci?
    - wlymi gnyfy mlio.
    - Najstarsze ma 13 lat! Patrz pan jak ten czas leci. Dobrze, proszę
    popłukać i
    wypluć.
    - Panie doktorze kiedy następna wizyta? -pyta pacjent.
    - Słucham?
    - Kiedy mam przyjść!!!??
    - Nie rozumiem...
    - wzsmi ghle?
    - Aaa, za tydzień w środę o 8:00.

    Panna młoda jest tak nienasycona, że zmusza męża do maksymalnego
    małżeńskiego
    wysiłku. Jeden numerek, drugi......., czwarty.........., siódmy, w
    końcu po
    dziesiątym zasypia. Budzi się nad ranem a męża nie ma w łóżku. Idzie
    więc na
    poszukiwanie i widzi zapalone światło w kibelku.
    Po cichu zagląda i widzi młodego stojącego nad sedesem i szepczącego:
    - No
    wyłaź i sikaj, przysięgam, że ona śpi.

    U lekarza:
    - Stan pana zdrowia a szczególnie nerwów jest fatalny. Czemu należy to
    przypisać?
    - Wędkarstwu.
    - Dlaczego? Przecież wędkarstwo właśnie uspokaja nerwy!
    - Tak, panie doktorze. Ale ja wędkuje bez zezwolenia.

    Operator walca opowiada:
    - Wyrównywałem teren pod autostradę w Rospudzie, a tu nagle jakiś
    ekolog
    wyskoczył i położył mi się na drodze...
    - I co zrobiłeś?
    - Zgodnie z przepisami: przejechałem na zielonym...

    --
    Lukasz Sczygiel

  • 4. Data: 2010-06-22 16:15:24
    Od: IDOC <i...@i...com>

    http://forum.ep.com.pl/viewtopic.php?t=13206

    Niestety zostaje samodzielny montaż bo nikt tego nie produkuje.
    Projekt rewelacja.

    Pozdrawiam
    CODI

  • 5. Data: 2010-06-22 20:32:45
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On 22 Cze, 16:15, IDOC <i...@i...com> wrote:
    > http://forum.ep.com.pl/viewtopic.php?t=13206
    >
    > Niestety zostaje samodzielny montaż bo nikt tego nie produkuje.
    > Projekt rewelacja.

    To nie jest ten sam co z aukcji?
    Bo tak rzucilem okiem i wychodzi mi ze nie ten sam ale watek
    przeczytalem tylko skrotowo (ze 3 strony).

    --
    Lukasz Sczygiel

  • 6. Data: 2010-06-23 18:52:49
    Od: CODI <m...@g...com>

    wrote:>http://forum.ep.com.pl/viewtopic.php?t=13206

    > To nie jest ten sam co z aukcji?
    > Bo tak rzucilem okiem i wychodzi mi ze nie ten sam ale watek
    > przeczytalem tylko skrotowo (ze 3 strony).

    To raczej nie ten projekt. Podstawowa wersja powstała na wyświetlacze
    graficzne od telefonów nokii (mono) i Siemensa (kolor). Była wariacja
    na temat z wyświetlaczem alfanumerycznym 4x20 ale chyba umarła. Zbyt
    fajny jest efekt w kolorze.
    Możecie obejrzeć przykładowe zestawy w linkach poniżej
    mono : http://forum.ep.com.pl/viewtopic.php?t=13206&postday
    s=0&postorder=asc&start=340
    kolor : http://forum.ep.com.pl/viewtopic.php?t=13206&postday
    s=0&postorder=asc&start=860
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c8a606bc59be2d19
    .html

    Pozdrawiam
    CODI

  • 7. Data: 2010-06-23 19:10:20
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-06-23 18:52, CODI pisze:

    > Pozdrawiam
    > CODI

    Codi! To Ty żyjesz?

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 8. Data: 2010-06-25 16:22:28
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "CODI" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    u.googlegroups.com...
> [...]
    >graficzne od telefonów nokii (mono) i Siemensa (kolor). Była wariacja
    >na temat z wyświetlaczem alfanumerycznym 4x20 ale chyba umarła. Zbyt

    Tylko gdzie taki ADuC836 dostać

    --
    Irokez