    From: tangie <t...@w...PL>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: kompakt do do 400 zl na wakacje
    Date: Sun, 03 Jul 2011 15:41:23 +0200

    witam

    Jaki polecacie kompakt na wakacje do 400 zl? Spodobal mi sie Lumix
    DMC-S1. Zalezy mi na jak najmniejszych wymiarach, zeby swobodnie nosic
    go w kieszeni spodni, szerokim obiektywem max 28 mm i zeby w ciemnych
    pomieszczeniach w miare sobie radzil. Znajde cos lepszego? Na wakacje
    zabieram ze soba starego Fuji s9600 ktory mi wystarcza ale bardzo zalezy
    mi na czyms malym, zeby zawsze moc miec taki aparat przy sobie :)

    pzdr