  • 11. Data: 2011-09-27 17:46:43
    Temat: Re: komp pod HTPC - pomoc
    Od: MaRc <t...@g...com>

    W dniu 27.09.2011 18:53, Jerzy Dombczak pisze:
    > Zgodze sie z tym ze jest to dedykowany komputer specjalnie do obrobki
    > wszelkiego DVB-S i materialow we wszelkich innych znanych formatach do
    > tego maly cichy i energooszczedny.

    Płyta o której wspomniałem również jest cicha i energooszczędna, nawet
    bardziej oszczędna niż tunery. 15-20W podczas normalnej pracy chyba nie
    jest dużo, na pewno sporo mniej niż tunery :)

    O sprzetowej obrobce H.264/MPEG-4 nie
    > wspomne ale jak ktos jest slepy.

    no i mnie, i nie tylko mnie, obrażasz nazywając mnie ślepcem.
    Płyta, o której wspomniałem, również sprzętowo obsługuje h264. Powiem ci
    więcej. Nie wiem jaki tuner posiadasz, ale na ipboxach z serii 9000HD,
    które do dedykowane są do hd, itp., przy normalnej pracy i samym
    oglądaniu kanałów SD ich load sięga 12! o HD nie wspomnę, przez to
    wydzielają tyle ciepła, że można smażyć jajka na obudowie.
    A przy sprzęcie, o którym już wspominałem, przy dekodowaniu strumienia
    HD h264 load sięga AŻ 0,2, przy ok 5% użyciu procesora, ale to i tak
    przy dynamicznych scenach. temperatura radiatora ok 30stopni.
    jak myślisz, który z tych sprzętów jest bardziej energooszczędny?? ten
    co się smaży czy ten co czeka na podgrzanie.

    --
    MaRc

  • 12. Data: 2011-09-27 17:57:12
    Od: Jerzy Dombczak <j...@o...eu>

    W dniu 2011-09-27 19:46, MaRc pisze:

> [...]
    > jak myślisz, który z tych sprzętów jest bardziej energooszczędny?? ten
    > co się smaży czy ten co czeka na podgrzanie.

    Moj DM800 pobiera z dyskiem 15W nie wspomne o tym ze ta plyta o ktorej
    napisales ma wsparcie dla H264 nie dekoder sprzetowy a to duza roznica
    ale jak ktos jest slepy.

  • 13. Data: 2011-09-27 18:09:59
    Od: MaRc <t...@g...com>

    W dniu 27.09.2011 19:57, Jerzy Dombczak pisze:

    > Moj DM800 pobiera z dyskiem 15W

    katalogowo czy mierzyłeś

    > nie wspomne o tym ze ta plyta o ktorej
    > napisales ma wsparcie dla H264 nie dekoder sprzetowy a to duza roznica

    różnica w?

    --
    MaRc

  • 14. Data: 2011-09-27 18:11:43
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jerzy Dombczak" <j...@o...eu> napisał w wiadomości news:

    > Moj DM800 pobiera z dyskiem 15W nie wspomne o tym ze ta plyta o ktorej
    > napisales ma wsparcie dla H264 nie dekoder sprzetowy a to duza roznica
    > ale jak ktos jest slepy.

    Masz ze sobą jakiś problem?
    Nie napisałeś chyba posta, żebyś nie wyjechał z chamską odzywką w powyższym
    stylu....

    Nawet zakładając, że miałbyś rację, to idzie powiedzieć to samo, ale
    kulturalnie.

    PLONK WARNING !!!!

  • 15. Data: 2011-09-27 18:25:02
    Od: Jerzy Dombczak <j...@o...eu>

    W dniu 2011-09-27 20:11, Cavallino pisze:

> [...]
    > powyższym stylu....
    >
    > Nawet zakładając, że miałbyś rację, to idzie powiedzieć to samo, ale

    Od kiedy to slepy jest chamskim okresleniem pedale ?

  • 16. Data: 2011-09-27 18:33:50
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Od kiedy to slepy jest chamskim okresleniem pedale ?

    PLONK

  • 17. Data: 2011-09-28 17:22:59
    Od: "Qwinto" <q...@g...pl>

    "Cavallino" <c...@k...pl> wrote in message

    > Oczywiście, u mnie tak właśnie to chodzi, komp sam się odhibernowuje do
    > nagrania i sam hibernuje po.
    > Jedna ważna rzecz - jak nie masz hasła na usera w windozie, to dla
    > budzenia musisz coś grzebnąć w rejestrze systemu.

    Nic nie trzeba. Hint: control userpasswords2

    Qwinto

  • 18. Data: 2011-09-28 19:45:45
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Qwinto" <q...@g...pl> napisał w wiadomości

    > "Cavallino" <c...@k...pl> wrote in message

    > Nic nie trzeba.

    Powtarzam za dokumentacją do schedulera.
    Bez grzebnięcia nie działało, więc ostrzegam zawczasu żeby ktoś nie szukał
    przyczyn.

    >Hint: control userpasswords2

    Co pewnie jest inną ścieżką na usunięcie tego samego problemu.