    From: MaRc <t...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: komp pod HTPC - pomoc
    Date: Tue, 27 Sep 2011 19:46:43 +0200

    W dniu 27.09.2011 18:53, Jerzy Dombczak pisze:
    > Zgodze sie z tym ze jest to dedykowany komputer specjalnie do obrobki
    > wszelkiego DVB-S i materialow we wszelkich innych znanych formatach do
    > tego maly cichy i energooszczedny.

    Płyta o której wspomniałem również jest cicha i energooszczędna, nawet
    bardziej oszczędna niż tunery. 15-20W podczas normalnej pracy chyba nie
    jest dużo, na pewno sporo mniej niż tunery :)

    O sprzetowej obrobce H.264/MPEG-4 nie
    > wspomne ale jak ktos jest slepy.

    no i mnie, i nie tylko mnie, obrażasz nazywając mnie ślepcem.
    Płyta, o której wspomniałem, również sprzętowo obsługuje h264. Powiem ci
    więcej. Nie wiem jaki tuner posiadasz, ale na ipboxach z serii 9000HD,
    które do dedykowane są do hd, itp., przy normalnej pracy i samym
    oglądaniu kanałów SD ich load sięga 12! o HD nie wspomnę, przez to
    wydzielają tyle ciepła, że można smażyć jajka na obudowie.
    A przy sprzęcie, o którym już wspominałem, przy dekodowaniu strumienia
    HD h264 load sięga AŻ 0,2, przy ok 5% użyciu procesora, ale to i tak
    przy dynamicznych scenach. temperatura radiatora ok 30stopni.
    jak myślisz, który z tych sprzętów jest bardziej energooszczędny?? ten
    co się smaży czy ten co czeka na podgrzanie.

    --
    MaRc