  • 21. Data: 2010-09-21 10:07:12
    Temat: Re: kolizja warszawa
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    n...@s...com pisze:

    > Czym jezdzi ?

    siedzi. Roman, pacz mnie na usta: siedzi. i nie chodzi o pobyt w
    zamkniętym zakładzie karny, w zamian za naciąganie przepisów PoRD dla
    dobra dyskusji na PRM (znowu ładny skrócik)

    > Przez anal logie pisalem.

    zostaw ją dla siebie, w takim razie. taką analogię

    > Nie mam pojecia!

    to zapytaj.

    > http://pl.wikipedia.org/wiki/PWM
    >
    > o ktore dokladnie Ci sie rozchodzi ? :)

    o żadną z powyższych. permanentna wścieklizna macicy jest jedna.

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 22. Data: 2010-09-21 10:41:00
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Uzytkownik "ponury" <v...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
    c.googlegroups.com...
    > ale winny mailem byc ja . teraz dochodzenie o zobaczymy. ot taka sobie
    > historia

    Wina jest tego, kogo wskaze PAN POLICJANT. W Lublinie swego czasu bylo
    kilkunastu policjantów z drogówki, którzy za oplata, wcale nie drobna
    ustalali wine na zyczenie. Rozdawali nawet wizytówki kierowcom. Masz
    stluczke? Jestes sprawca? Zadzwon, a sprawca bedzie pokrzywdzony!!! Dzialalo
    to kilka ladnych lat. Dopiero wkurwil sie ktos wazny kogo uznano winnym i
    sprawa sie rypla. Na podstawie takiego przykladu w któym umoczonych bylo
    kilkunastu policjantów, mozna wysnuc przypuszczenie, ze taka grupa dziala w
    kazdym województwie, a byc moze w kazdym miescie w tym kraju. Wcale bym sie
    nie zdziwil...

    --
    Grzybol

  • 23. Data: 2010-09-21 10:53:01
    Od: duddits <d...@N...pl>

    On 21.09.2010 12:41, Grzybol wrote:
    > Wcale bym sie
    > nie zdziwil...

    A ja i owszem, bo teorie spiskowe znam głównie z literatury SF.

    Miałem podobną przygodę tyle, że za kółkiem siedział wysokiej rangi
    funkcjonariusz Policji po cywilu (auto też jego prywatne).
    Wezwana na miejsce drogówka orzekła winę gliniarza, dostał na miejscu
    mandat i punkty, które przyjął. Ja natomiast bez większych problemów
    odzyskuję właśnie pieniądze z jego OC.

    Nie przesadzajmy.

    --
    duddits

  • 24. Data: 2010-09-21 10:54:59
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "duddits" <d...@N...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Wezwana na miejsce drogówka orzekła winę gliniarza, dostał na miejscu
    > mandat i punkty, które przyjął. Ja natomiast bez większych problemów

    Jedna jaskółka wiosny nie wróży... To wyjątkowy jakiś gad musiał być,
    nielubiany przez resztę swojaków...

    --
    Grzybol

  • 25. Data: 2010-09-21 11:45:19
    Od: n...@s...com

    On Tue, 21 Sep 2010 12:07:12 +0200, gildor <g...@N...gazeta.pl>
    wrote:

    >siedzi. Roman, pacz mnie na usta: siedzi.

    Siedzi, oki, czyli to nie bedzie enduro, kross ani supermoto.
    Czyli pewnie jezdzi scigaczem albo nejkedem. Ale prawie na pewno czyms
    asfaltowym.

    >to zapytaj.

    Przeciez i tak nie odpiszesz tylko zaczniej gadac o jakiejs sedzinie
    co jezdzi geesem czy cos.

    >o żadną z powyższych. permanentna wścieklizna macicy jest jedna.

    Chyba nie znam, czy Mika ja czesto przywozi na imprezy preclowe ? ;>

    pozdr
    newrom i gromnica
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 26. Data: 2010-09-21 13:16:36
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    n...@s...com pisze:

    > Siedzi, oki, czyli to nie bedzie enduro, kross ani supermoto.
    > Czyli pewnie jezdzi scigaczem albo nejkedem. Ale prawie na pewno czyms
    > asfaltowym.

    no nie wiem do czego zakwalifikować tą bume k 100. było też napisane, ze
    nie pacnął na asfalt. czy też safalt.

    > Przeciez i tak nie odpiszesz tylko zaczniej gadac o jakiejs sedzinie
    > co jezdzi geesem czy cos.

    hmm..

    > Chyba nie znam, czy Mika ja czesto przywozi na imprezy preclowe ? ;>

    a nie wiem. raz miała. Mikołaj może opowiedzieć.

  • 27. Data: 2010-09-21 13:34:00
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    gildor pisze:

    > a nie wiem. raz miała. Mikołaj może opowiedzieć.

    gildor, imprezy preclowe od zawsze bawia, ucza i wychowuja.
    Ucza miedzy innymi tego ze zabawy miedzy preclami nie sa potem
    materialem wychowawczym na preclach.

    I ja bym tez zwyczaj zachowal.

    KJ

  • 28. Data: 2010-09-21 13:37:34
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    KJ Siła Słów pisze:

    > gildor, imprezy preclowe od zawsze bawia, ucza i wychowuja.
    > Ucza miedzy innymi tego ze zabawy miedzy preclami nie sa potem
    > materialem wychowawczym na preclach.
    >
    > I ja bym tez zwyczaj zachowal.

    dobra, dobra.

  • 29. Data: 2010-09-21 13:54:32
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2010-09-21 10:29, JK pisze:

    > Witam
    > Odpusc sobie walke.
    > Piszesz o dwóch róznych sprawach:
    > 1. niestosowanie sie do zakazu skretu przez taksiarza - mandat dla taksiarza
    > 2. niezachowanie nalezytej ostroznosci i odleglosci od poprzedajacego
    > pojazu - mandat niestety Ty
    >
    > Masz obowiazek zachowac odleglosc o pojazdu poprzedzajacego.
    > To tak jak z nietrzezwym prowadzacym - uczestnictwo takiego klienta np. w
    > kolizji (przy braku jego winy) nie zdejmuje winy ze sprawcy...

    Kolina, gdzie to analfabeto skopiowałeś?

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 30. Data: 2010-09-21 14:30:10
    Od: Asmodeusz <c...@t...idx.tenwyraztnij.pl>

    W dniu 2010-09-21 12:53, duddits pisze:

> [...]
    > Wezwana na miejsce drogówka orzekła winę gliniarza, dostał na miejscu
    > mandat i punkty, które przyjął. Ja natomiast bez większych problemów

    No co? Nie chcieli żeby przełożeni się dowiedzieli o ich metodach
    działania to widząc szefa szefów udawali praworządnych, obowiązkowych
    funkcjonariuszy. :)