  • 31. Data: 2010-10-20 09:42:55
    Temat: Re: koleś go bardzo nie chce sprzedać ;)
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "bagno" <b...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:4cbe121a$0$22801$6...@n...neostrad
    a.pl...

    > ładna astra.

    to oksymoron

  • 32. Data: 2010-10-20 10:24:43
    Od: Mario <c...@o...pl>

    W dniu 2010-10-19 22:46, Grejon pisze:

    > No niby racja, ale to tak jakbyś napisał, że jak kogoś nie stać na
    > Rolls-Royce'a to kupuje Jaguara :)

    Jaguara "w dizlu" ;-)

    A tak poważnie, w środowisku miłośników Fbody naprawdę jak kogoś nie
    stać to ciężko jest go namówić na matiza czy astrę ;-), prędzej kupi V6
    i zagazuje. Ostatnio rozmawiałem z ludkiem, kupił Camaro, jedno z
    ostatnich 4gen ('02). Ma tylko V6. Wiadomo że lepiej jest mieć 300KM niż
    200KM ale autko spala mu około 13-15LPG i gość turla się nim codziennie
    do pracy, cały rok.

    pozdrawiam
    mario

  • 33. Data: 2010-10-20 10:26:25
    Od: Mario <c...@o...pl>

    W dniu 2010-10-20 00:01, Tomasz Pyra pisze:

    > Bo to jest wersja budżetowa.
    > Odpowiednik naszego Cinquecento 700 ;)
    >
    > "Prawdziwe" Mustangi miały V8 ( i jakieś 210KM ;P ).

    Poczytaj trochę historii motoryzacji amerykańskiej to się dowiesz
    dlaczego miały.
    Teraz nie mają :-P

    pozdrawiam
    mario

  • 34. Data: 2010-10-20 11:29:05
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 20 Oct 2010 10:26:25 +0200 osobnik zwany Mario
    wystukał:

    i daltego już nie są prawdziwe :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 35. Data: 2010-10-20 12:00:09
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "neoniusz" <n...@j...org> wrote in message

    > Taa, mustang z 1995 roku to iscie kultowe auto i warte takich wypocin,
    > ROTFL.

    Masz racje, lepiej cale dnie debatowac nad gazowaniem paska i wyzszoscia
    matiza nad tico.

    To sa dopiero tematy warte uwagi prawdziwych fanow motoryzacji.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 36. Data: 2010-10-20 13:09:01
    Od: Mario <c...@o...pl>

    W dniu 2010-10-20 12:00, kamil pisze:

    > "neoniusz" <n...@j...org> wrote in message

    > Masz racje, lepiej cale dnie debatowac nad gazowaniem paska i wyzszoscia
    > matiza nad tico.
    >
    > To sa dopiero tematy warte uwagi prawdziwych fanow motoryzacji.

    zapomniałeś o "pięknej astrze" ;-)

    pozdrawiam
    mario

  • 37. Data: 2010-10-20 13:32:10
    Od: "hants" <m...@h...pl>

    "Filip KK" <n...@n...pl> wrote in message

    > frajerskie klemy (nieoryginalne), brakuje też osłony pod silnikiem..

    Fiu fiu - masz niezłe oko do niemałych zresztą detali.

  • 38. Data: 2010-10-20 13:47:56
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    Witam!

    Oslone to jak widac mu zona zdejmowala...:)

  • 39. Data: 2010-10-20 14:26:58
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Mario" <c...@o...pl> wrote in message news:i9mifs$akh$1@news.onet.pl...

    > zapomniałeś o "pięknej astrze" ;-)

    :D

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 40. Data: 2010-10-20 14:36:29
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Tue, 19 Oct 2010 23:55:54 +0200, Filip KK napisał(a):

    > Taki idealista, a jakieś
    > frajerskie klemy (nieoryginalne)

    Wiedziałem, że jednak kiedyś wrócisz to tematu braku odpowiedniej masy w
    aktualnych śmietnikach ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.