  • 571. Data: 2011-05-28 08:59:45
    Temat: Re: kolejny dawca
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Cavallino,

    Friday, May 27, 2011, 5:53:48 PM, you wrote:

    > Dokładnie.

    Wiesz co? Ma Cię dość. Przekroczyłeś granicę tym razem za daleko.
    Wiem, ze płakać nie będziesz, ale *PLONK!*

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 572. Data: 2011-05-28 09:03:33
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Axel,

    Friday, May 27, 2011, 9:56:57 PM, you wrote:

    > Juz Ci kiedys tlumaczylem, ze falszowanie cudzych wypowiedzi to skrajne
    > chamstwo, gorsze niz inwektywy.
    > PLONK warning.
    Tylko warning za coś takiego? :(

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 573. Data: 2011-05-28 10:42:17
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Wiesz co? Ma Cię dość. Przekroczyłeś granicę tym razem za daleko.

    I o to też chodzi, żeby wszystkie niewyżyte trolle, u których przyswojenie
    wiadomości iż nie miały racji, a przepis stosowny skręcającego jak
    najbardziej obejmuje, przekracza ich możliwości, zamknęły się raz na zawsze.

    Rozumiem, że w takim przypadku pokajanie się i odszczekanie bzdur w rachubę
    nie wejdzie, lepiej popyskować i obrzucić interlokutora inwektywami, więc
    naprawdę lepiej będzie jak już nic nie będziecie pisać.

  • 574. Data: 2011-05-28 12:14:52
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-05-27 15:50, jerzu pisze:

    > http://www.tvnwarszawa.pl/informacje,news,trasa-siek
    ierkowska-wypadek-motocyklista-stracil-reke,216329.h
    tml
    > - ten już na motocyklu nie pojeździ.

    Rozumiem ze glucha satysfakcja tego komentarza ma jakies mentalne
    uzasadnienie. Objasnij mi jakie, zawsze chcialem zrozumiec skad sie
    bierze taki prymitywny odruch reakcji na cudze nieszczescie. Gosc
    stracil reke, zycia mu to nie ulatwi, ale ty po prostu dopisujesz minus
    jeden jakby to byla jakas usenetowa gra.

    Wyjasnij mi co w zyciu spowodowalo ze jestes taki spolecznie
    popierdolony? Pytam ciebie bo widze niezmienna od lat stalosc pogladow w
    tej kwestii a to znaczy ze masz je dobrze wbite pod czaszke.

    KJ

  • 575. Data: 2011-05-28 13:24:01
    Od: Maciek <k...@g...pl>

    > Rozumiesz po polsku?

    Zamiast się tyle produkować nie na temat i prześcigać w wulgaryzmach,
    wystarczy od razu poprosić o dodanie do KFa, uwierz to działa.
    *plonk*

  • 576. Data: 2011-05-28 14:10:10
    Od: "cbnet" <c...@n...pl>

    Żadna to pociecha, skoro zwykłe "spierdalaj" nie działa
    na wybitnych Debili tak jak powinno.

    W o n .

    --
    CB

  • 577. Data: 2011-05-28 14:16:11
    Od: "cbnet" <c...@n...pl>

    A nie chodzi tu o ostrzeżenie dla innych?

    Ludzie o cechach psychopatycznych mają obnizony próg wyobraźni
    oraz wrażliwości, stąd to co ~normalnie wydaje się za mocne, dla
    nich często pozostaje jeszcze za słabe.

    Dlatego reklamy społeczne starające się dotrzeć do takich osób
    są mocno sugestywne i wyjątkowo dosłowne.

    Czyli tobie wystarczyłoby prawdopodobnie zwyczajne ostrzeżenie,
    ale dla tych którzy w pierwszym rzędzie mogą być następni - nie.

    Tak to działa.

    --
    CB

  • 578. Data: 2011-05-28 14:49:56
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sat, 28 May 2011 12:14:52 +0200, KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:

    ierkowska-wypadek-motocyklista-stracil-reke,216329.h
    tml

    (...)
    >stracil reke, zycia mu to nie ulatwi, ale ty po prostu dopisujesz minus
    >jeden jakby to byla jakas usenetowa gra.

    Gdzie Ty tam widzisz minus? To jest myślnik.

    >Wyjasnij mi co w zyciu spowodowalo ze jestes taki spolecznie
    >popierdolony? Pytam ciebie bo widze niezmienna od lat stalosc pogladow w
    >tej kwestii a to znaczy ze masz je dobrze wbite pod czaszke.

    Udowodnij.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 579. Data: 2011-05-28 21:11:48
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    > Nie, no pewnie, lepiej kogoś zabić, to zdecydowanie bardziej zgodne z
    > przepisami i zdrowym rozsądkiem rozwiązanie.

    Sam się zabił, po co wyprzedzał? Ktoś mu kazał? Po co się spieszył, śmierć i
    tak jest szybsza.
    Powiedzmy, że:
    kobieta jechała 40km/h spojrzała w lusterko 30m przed skrzyzowaniem, nikogo
    nie widziała za sobą oprócz dwóch samochodów, wrzuciła lewy kierunkowskaz i
    wykonała manewr skrętu w lewo. Kierowca motocykla też kobiety nie widział za
    dwoma samochodami przed nim, bo by nie wykonał manewru wyprzedzania. W
    momencie kiedy już kończyła manewr skrętu przywalił w nią motocyklista. Może
    jeszcze z 1 sekund i by się wyrobił za nią (może na to liczył). A może ona
    go zobaczyła z boku i przyhamowała? Nie wiadomo.

  • 580. Data: 2011-05-28 23:40:34
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "nom" <n...@u...gazeta.pl> napisał w wiadomości news:

    > Powiedzmy, że:
    > kobieta jechała 40km/h spojrzała w lusterko 30m przed skrzyzowaniem,
    > nikogo nie widziała za sobą oprócz dwóch samochodów,

    Akurat.
    IMO prędzej było inaczej (czyli typowo):
    Kobieta NIE SPOJRZAŁA w lusterko, wrzuciła kierunek i skręciła.

> [...]
    > motocykla też kobiety nie widział za dwoma samochodami przed nim, bo by
    > nie wykonał manewru wyprzedzania. W momencie kiedy już kończyła manewr

    A tą odległość od skrzyżowania to jak przebył, przefrunął czy się
    teleportował?