  • 11. Data: 2007-01-07 12:04:41
    Temat: Re: kolejny cios TPSA w konkurencje
    Od: tm <m...@i...pl>

    On Wed, 03 Jan 2007 16:14:07 +0100, Marek Burzyński wrote:

    > I będzie tak jak za naszymi granicami, gdzie łącze możesz mieć i 100Mbps
    > za 2 euro, ale w pakiecie dostajesz max 0,5GB transferu :-)

    Nie za wszystkimi granicami, a co ważniejsze - normalni operatorzy
    oferują równolegle również usługi droższe, ale nielimitowane
    (jednocześnie nie tyle droższe, ile droższy jest iDSL od Neo, stąd mogą
    tego używać przeciętni obywatele). Między innymi takim operatorem jest
    France Telecom :) Choć zdaje się, że w tej chwili w ogóle wszystkie
    opcje DSL, jakie oferuje FT, są nielimitowane.

    --
    Tom

  • 12. Data: 2007-01-07 16:36:48
    Od: Artur Zakrzewski <a...@a...pl>

    In article <9...@k...com>, m...@i...pl
    says...
    > Między innymi takim operatorem jest
    > France Telecom :) Choć zdaje się, że w tej chwili w ogóle wszystkie
    > opcje DSL, jakie oferuje FT, są nielimitowane.

    Bo sa dotowane z Polski :)

    art

  • 13. Data: 2007-01-07 18:58:55
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    On Sun, 07 Jan 2007 13:04:41 +0100, tm wrote:

> [...]
    > France Telecom :) Choć zdaje się, że w tej chwili w ogóle wszystkie
    > opcje DSL, jakie oferuje FT, są nielimitowane.

    moze dlatego ze we Francji nie ma tyle osiedlowek w ktore nie trzeba walic
    chwytami ponizej pasa w stylu: "Internet 1 megabit za 35zl z 7GB limitem" ???

    --
    futszaK
    0601061867