  • 21. Data: 2010-01-05 22:06:14
    Temat: Re: kolce i lod
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > z 7-8 lat nie siedzialen na rowerze :(

    Zapraszam do Szczyrku w ten weekend. Przejedziesz się po śniegu w dół na
    rowerze i na skibobie.
    :>

    zyga
    --
    --force --nodeps --all

  • 22. Data: 2010-01-05 22:58:01
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    Zygmunt M. Zarzecki pisze:

    > To, że skorzystałeś z mojego opisu o niczym nie świadczy. Kolce w
    > oponach samochodowych robi się zupełnie inaczej niż to jest w moim
    > opisie. W motocyklu jeszcze ujdzie.
    > Palnąłeś głupotę i tyle.

    Nie korzystalem z twojego opisu, nawet do dzis nie wiedzialem, ze
    istnieje, po prostu jako jedyny zawieral fotki, a ktos chcial zobaczyc
    jak wyglada tak nakolcowana opona.
    Korzystalem z tego:
    http://www.technikajazdy.info/poradnik_kjs.pdf punkt 5.4.5

    Mysle, ze pisal to ktos bardziej doswiadczony od slfustrowanego pedalarza.

    > Powtórzę, stwarzasz zagrożenie, gubiąc resztki blachowkrętów, czy też
    > jeżdżąc na zużytych oponach, jak to raczyłeś nazwać padlinach. Jak ci
    > opona strzeli, a jakiś słup będzie się za szybko zbliżał, ten post
    > stanie ci przed oczami.

    Rozwalilem sporo opon, takie hobby.
    I jakos zyje i nikomu krzywdy nie zrobilem.

    > Nooo chyba, że jeździsz w miejscach o ruchu znikomym, po zamarzniętym
    > jeziorze/stawie/placu.

    Czytamy i staramy sie rozumiec: "..na oblodzonym szutrze.." a jak
    wiadomo oblodzone szutry wystepuja w wieszosci centr miast.

    > Ja nie zgubiłem żadnego, bo w moim przypadku jest to absolutnie niemożliwe.
    > ABSOLUTNIE!

    Bo twoje wkrety sa jakies takie
    zarzyckie_nie_gubiace_sie_na_specjalne_zamowienie ?

    > W moich obecnych oponach, ok. 1mm blachowkręta, na tym ostrym koniuszku
    > starł się po przejechaniu około 40km po nieośnieżonej i nie oblodzonej
    > drodze.

    No.. i co z tego? Powyzsze zdanie mialo sluzyc czemu?

    MarcinJM

  • 23. Data: 2010-01-05 23:22:48
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > Nie korzystalem z twojego opisu, nawet do dzis nie wiedzialem, ze
    > istnieje, po prostu jako jedyny zawieral fotki, a ktos chcial zobaczyc
> [...]

    Napisałeś: *Tak zrobione jak tu*
    Jednoznacznie sugeruje.

    > Mysle, ze pisal to ktos bardziej doswiadczony od slfustrowanego pedalarza.

    Slf co?

    Tobie się coś wydaje pajacu?

    > Rozwalilem sporo opon, takie hobby.
    > I jakos zyje i nikomu krzywdy nie zrobilem.

    Mój ty miszczuniu kierownicy.
    :>

    > Czytamy i staramy sie rozumiec: "..na oblodzonym szutrze.." a jak
    > wiadomo oblodzone szutry wystepuja w wieszosci centr miast.

    Zapraszam na Podkarpacie, tam wiele jeszcze szutrowych utwardzonych
    dróg, ze sporym ruchem w dzień (Kolbuszowa, Tuszów itp.).

    > Bo twoje wkrety sa jakies takie
    > zarzyckie_nie_gubiace_sie_na_specjalne_zamowienie ?

    Nie wkręty, tylko blachowkręty.
    Nawet nazwiska poprawnie nie potrafisz przekręcić.
    Jesteś ślepy, więc spieszę ci wytłumaczyć, że blachowkręty są wkręcone
    od środka, całkowita średnica gwintu to 4mm, rdzenia 2mm, zaś główki
    blachowkręta 10mm. Jak zdołasz wyrwać takiego blachowkręta z opony
    ciągnąc go za czubek z siłą 400N to kupię ci 1000 takich blachowkrętów.
    Nie pytaj się dlaczego 400N, bo to wyliczone jest i nie mam dla ciebie
    już czasu, by to wytłumaczyć.

    > No.. i co z tego? Powyzsze zdanie mialo sluzyc czemu?

    To na wszelki wypadek, jak by ci przyszło do głowy pytanie, czy i ile
    zostawiam resztek metalu.
    Kapiren?

    Z tej Łodzi, to albo komuchy albo kurwy albo tępi ludzie piszę w usenecie.
    Sikałeś do piaskownicy zamiast budować zamki?
    :>

    zyga
    --
    --force --nodeps --all

  • 24. Data: 2010-01-05 23:57:49
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    Zygmunt M. Zarzecki pisze:

    > Slf co?
    > (...)
    > Nawet nazwiska poprawnie nie potrafisz przekręcić.

    Napisane bardzo celowo i starannie dla zbadania czy masz jakies
    argumenty, czy konczymy na szukaniu brakujacych przecinkow.

    > Tobie się coś wydaje pajacu?
    > Z tej Łodzi, to albo komuchy albo kurwy albo tępi ludzie piszę w usenecie.
    > Sikałeś do piaskownicy zamiast budować zamki?

    Myslisz, ze dam sie sprowadzic do twojego poziomu?

    MarcinJM

  • 25. Data: 2010-01-06 02:58:23
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > Napisane bardzo celowo i starannie dla zbadania czy masz jakies
    > argumenty, czy konczymy na szukaniu brakujacych przecinkow.

    Zasypałem cię argumentami i wiedzą.
    Spadaj szczylu.
    Won!

    zyga
    --
    --force --nodeps --all

  • 26. Data: 2010-01-06 09:01:15
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > Zasypałem cię argumentami i wiedzą.
    > Spadaj szczylu.
    > Won!

    Oj chłopaki, dajcie sobie po razie i cicho ma być.

    Żadne kolce z opon nie powypadają, bo łebki je trzymają.

    Wyluzujcie bo piana z pysków Wam cieknie.

    Jesteście szanowanymi użytkownikami usenetu a tutaj zniżyliście się do
    poziomu troli.

    Nie pozdrawiam (wyjątkowo).

    Jacek

  • 27. Data: 2010-01-06 09:19:27
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Zygmunt M. Zarzecki wydusił z siebie te słowy:

    \

    > Zapraszam do Szczyrku w ten weekend. Przejedziesz się po śniegu w dół
    > na rowerze i na skibobie.

    LOL - chcesz mnie zabic?
    Bo wiesz, ja nie radze sobie z pedałami ...

    .
    .
    .
    . .. wole silnik ;-)

    --
    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)

  • 28. Data: 2010-01-06 09:36:26
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    Agent 0700 pisze:
    > Wyluzujcie bo piana z pysków Wam cieknie.

    Nam? A dokladnie gdzie mi "piana z pyska leci"?
    :)

    MarcinJM

  • 29. Data: 2010-01-06 10:05:56
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Tue, 05 Jan 2010 23:22:48 +0100, Zygmunt M. Zarzecki na
    pl.misc.samochody napisał(a):

    > Z tej Łodzi, to albo komuchy albo kurwy albo tępi ludzie piszę w usenecie.

    Sam jesteś "tępi" i nie masz sondy :\ - a od Łodzi wara Ci chłopczyku.

    "Język kłamie głosowi, a głos myślom kłamie. Adam Mickiewicz (1798 - 1855)"

  • 30. Data: 2010-01-06 10:19:17
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > Nam? A dokladnie gdzie mi "piana z pyska leci"?
    > :)

    Widziałem kiedyś fotki rowerowe pana Zarzeckiego, myślę, że i w oponie
    samochodowej zda to egzamin.

    Jeśli po asfalcie nie będzie się jeździć to wkręty powinny długo wytrzymać.

    Ja tam zimą wolę siedzieć przy kominku niż wiercić opony, a mam gdzie i czym
    :-)

    Pozdrawiam

    Jacek