    From: "Zygmunt M. Zarzecki"
    <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: kolce i lod
    Date: Tue, 05 Jan 2010 23:22:48 +0100

    > Nie korzystalem z twojego opisu, nawet do dzis nie wiedzialem, ze
    > istnieje, po prostu jako jedyny zawieral fotki, a ktos chcial zobaczyc
    > jak wyglada tak nakolcowana opona.
    > Korzystalem z tego:
    > http://www.technikajazdy.info/poradnik_kjs.pdf punkt 5.4.5

    Napisałeś: *Tak zrobione jak tu*
    Jednoznacznie sugeruje.

    > Mysle, ze pisal to ktos bardziej doswiadczony od slfustrowanego pedalarza.

    Slf co?

    Tobie się coś wydaje pajacu?

    > Rozwalilem sporo opon, takie hobby.
    > I jakos zyje i nikomu krzywdy nie zrobilem.

    Mój ty miszczuniu kierownicy.
    :>

    > Czytamy i staramy sie rozumiec: "..na oblodzonym szutrze.." a jak
    > wiadomo oblodzone szutry wystepuja w wieszosci centr miast.

    Zapraszam na Podkarpacie, tam wiele jeszcze szutrowych utwardzonych
    dróg, ze sporym ruchem w dzień (Kolbuszowa, Tuszów itp.).

    > Bo twoje wkrety sa jakies takie
    > zarzyckie_nie_gubiace_sie_na_specjalne_zamowienie ?

    Nie wkręty, tylko blachowkręty.
    Nawet nazwiska poprawnie nie potrafisz przekręcić.
    Jesteś ślepy, więc spieszę ci wytłumaczyć, że blachowkręty są wkręcone
    od środka, całkowita średnica gwintu to 4mm, rdzenia 2mm, zaś główki
    blachowkręta 10mm. Jak zdołasz wyrwać takiego blachowkręta z opony
    ciągnąc go za czubek z siłą 400N to kupię ci 1000 takich blachowkrętów.
    Nie pytaj się dlaczego 400N, bo to wyliczone jest i nie mam dla ciebie
    już czasu, by to wytłumaczyć.

    > No.. i co z tego? Powyzsze zdanie mialo sluzyc czemu?

    To na wszelki wypadek, jak by ci przyszło do głowy pytanie, czy i ile
    zostawiam resztek metalu.
    Kapiren?

    Z tej Łodzi, to albo komuchy albo kurwy albo tępi ludzie piszę w usenecie.
    Sikałeś do piaskownicy zamiast budować zamki?
    :>

    zyga
    --
    --force --nodeps --all