  • 81. Data: 2009-12-23 21:29:27
    Temat: Re: kodowana dvb-t
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> napisał
    w wiadomości news:

    > Praktyka pokazała, że z setek dostępnych kanałów, w domu oglądamy max. 12
    > polskojęzycznych programów, w tym 4 dostępne w emisji naziemnej i 4
    > premium. Pozostałych najprawdopodobniej nigdy w emisji naziemnej, więc
    > odpowiedź jest w zasadzie prosta.

    Mam bardzo podobne spostrzeżenia.
    Ale jeden tuner sat w domu zapewne da radę obsłużyć te kanały premium, na
    resztę kanałów jest szansa w naziemnej kiedyś tam.
    To już by był akceptowalny półśrodek eliminujący główne wady satki.
    Kucie ścian w domu czy inwestowanie setek zł w jakieś diseki i inne
    badziewia takim środkiem nie jest.

  • 82. Data: 2009-12-23 21:55:12
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Cavallino wrote:
> [...]
    > Co najwyżej trzeba powyłączać jakieś filtry, które wycinają kanały na
    > których nadaje dvb-t.
    >
    > Problem jest inny - zarządcy polikwidowali anteny zbiorczej i zamiast
    > tego dali ludziom za grosze ofertę kablówek.
    > A w interesie kablówek nie będzie ułatwianie ludziom oglądanie czegoś
    > za friko, skoro mogą za to dostać kasę.
    > Ale normalna sytuacja, w której występuje antena zbiorcza nie wymaga
    > dokładnie żadnych zmian (może poza filtrami jeśli takie stosowali do
    > określonych kanałów).
    > Wystarczy podpiąć tv do instalacji i masz sygnał dvb-t.

    ty to masz pojecie jak działały systemy zbiorcze :)

    stare zbiorcze syfy zostały zlikwidowane bo i tak by się nie nadawały do
    niczego.

  • 83. Data: 2009-12-23 22:09:07
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    pawell32 wrote:
    > tak, sam namawiam ludzi na instalacje sat + naziemna,
    > choćby z tego powodu, że naziemna jest łatwo podzielna,
    > z sat trudniej.

    ale co jest w naziemnej takiego co warto dzielić :)

    przecież w naziemnej niema nic wartego uwagi.

  • 84. Data: 2009-12-23 22:10:21
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Cavallino wrote:
    > Użytkownik "zorka" <ciapka@.wp.pl> napisał w wiadomości

    > I o tym mowa.
    > Masz dziwną manię zaprzeczania sam sobie. ;-)

    > Nieprawda.
    > Lokalnego TVP Info nie masz i miał nie będziesz.
    > Polsatu również nie będziesz miał niedługo (jak zmieniłeś Polsat na
    > N).

    a po diabła komu TVP info lokalne? Bardziej gównianej TV to już chyba nie ma
    poza polonią 1

  • 85. Data: 2009-12-23 22:13:27
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Cavallino wrote:
    > Użytkownik "zorka" <ciapka@.wp.pl> napisał w wiadomości

    > Przesada.
    > Gdyby dodali do tego co jest C+ Sport HD (płatny rzecz jasna) i Orange
    > Sport, nie korzystałbym z satelity (gdybym nie miał sprzętu), a już
    > na pewno nie z płatnej tv sat.

    no ale nie wszyscy ograniczają sie do oglądania durnowatych kanałów
    sportowych dla proli.

    ponadto nie realne jest aby w DVB-T było wszystko to co w satelitarnej TV

  • 86. Data: 2009-12-23 22:16:21
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Cavallino wrote:

    > Podejdźmy jeszcze inaczej - ilu z Was korzystałoby z sat, gdyby na
    > naziemnej była wystarczająca oferta?
    > Ja na pewno nie.
    > Sat to obecnie przymus, całkowicie mi zbędny.

    głupoty, napewno jest sporo osób którym do szczęścia wystarczy oglądanie
    sportu i piwko, ale wszystkich TV naziemną nie zadowolisz (sprawdź ile
    kanałów daje samo C+)

  • 87. Data: 2009-12-23 22:18:48
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    sensei wrote:
    > Użytkownik "zorka" <ciapka@.wp.pl> napisał w wiadomości

    > a mogłaby dać wystarczy że urzędy koncesjonujące wyrażą zgode

    jeszcze sie musi to nadawcom opłacać. Śmiem twierdzić że emisja sat jest
    tańśza.

  • 88. Data: 2009-12-23 22:21:06
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Cavallino wrote:
    > Użytkownik "zorka" <ciapka@.wp.pl> napisał w wiadomości

    > Z tego do oglądania nadaje się max kilka.
    > Przy czym jeden naraz.
    > Mi te naście programów które ma być na dvb-t w przyszłym roku
    > wystarczy aż nadto.
    > Bardziej interesuje mnie kwestia jakie to będą programy, niż ile.

    a jakie jest prawdopodobieństwo że w jak już będzie kilkanaście kanałów w
    DVB-T to wsam raz beda te co np mnie lub Zorkę interesują? podejrzewam, że
    małe.

  • 89. Data: 2009-12-23 22:22:34
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Cavallino wrote:

    > Sprawa jest bezdyskusyjna, więc nie wiem o czym gadamy.
    > Jak zamiast 8 chyba kanałów przyrodniczo-podróżniczych dostanę dwa to
    > mi wystarczy.
    > Zwłaszcza jak będą tanie.

    > 7 to już jest teraz, docelowo ma być minimum dwadzieścia parę.
    > A pewnie więcej po wyłączeniu analogu.
    > Jak wziąłem laptopa na Costa Dorada to łapał kilkadziesiąt programów
    > na 10 cm antence, nie widzę powodów dla których miałoby tak nie być u
    > nas. BTW: ciekawe jak byś wyglądał z talerzem tv sat przy wejściu na
    > pokład
    > samolotu w takiej sytuacji. ;-)

    jak jadę na wakację to nie oglądam TV :)

  • 90. Data: 2009-12-23 22:25:47
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Cavallino wrote:

    > Ja też nie latam często (max raz - dwa w roku), ale nawet wiezienie na
    > wakacje anteny satelitarnej autem czy pociągiem uważam za conajmniej
    > niewygodne.

    ja też, oglądanie TV na wakacjach też uważam za głupie.

    > Ja raczej dni/tygodnie miałem na myśli.
    > Zwłaszcza że wiele ciekawych rzeczy się dzieje w wakacje, np. Formuła
    > 1.

    kogo to obchodzi? masz akcje jakiś firm związanych z tym sportem? Zarabiasz
    na zakładach bukmacherskich?

    > Albo nie masz.
    > Względnie masz ze dwa programy analogowe, na których nic nie ma.

    To idziesz w miasto coś zobaczyć.