  • 41. Data: 2011-07-15 00:26:29
    Temat: Re: klocki z tylu
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-07-14, DoQ <p...@g...com> wrote:

    > O RLY? Że są samochody które mają z tyłu większe tarcze/hamulce niż W.G
    > ma z przodu i wcale nie są to ciągniki rolnicze ani dostawczaki?

    Naprawde jestes tak malo rozumny czy tylko udajesz? Pytanie dotyczylo
    samochodow ktore maja na tylnej osi wieksze hamulce niz na przedniej a
    nie ze jeden samochod ma wieksze hamulce z tylu niz inny z przodu.

    --
    Artur

  • 42. Data: 2011-07-15 09:45:02
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-07-14, DoQ <p...@g...com> wrote:

    > Ano temu, że dzięki np. elektronicznemu korektorowi, rozłożeniu mas itp
    > tył może aktywniej hamować niż w przypadku mechanicznego więc siłą
    > rzeczy mocny hamulec z tyłu się przydaje (tym bardziej że hamuje koła
    > napędzane).

    ROTFL.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 43. Data: 2011-07-15 14:32:33
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > ROTFL.

    Ale co cię tak bawi? Własna niewiedza czy zakuty umysł? Każda 3ka od E46
    wzwyż ma z tyłu duże, wentylowane tarcze - ciekawe po co, przecież
    hamuje się przodem nie? Hamowanie układu napędowego w czasie działania
    kontroli trakcji też mają pewnie odwalać przednie hamulce?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 44. Data: 2011-07-15 14:55:39
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-07-15, DoQ <p...@g...com> wrote:

    > Ale co cię tak bawi?

    Twoja pseudologika.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 45. Data: 2011-07-15 15:03:45
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Twoja pseudologika.

    Aha, czyli nie zgadasz się "bo tak" - typowe.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 46. Data: 2011-07-18 13:50:11
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Ale co cię tak bawi? Własna niewiedza czy zakuty umysł?
    > Każda 3ka od E46 wzwyż ma z tyłu duże, wentylowane
    > tarcze - ciekawe po co, przecież hamuje się przodem nie?

    Kurde, facet, daruj już sobie. Nie prościej przyznać się że
    napisało się nieprawdę? Ale Ty wolisz dalej brnąć i w swoje
    urojenia, bo żeby się przyznać trzeba mieć jaja ;-).
    Ja ponawiam pytanie: pokaż mi przeciętne auto, które ma z
    tyłu większe hamulce niż z przodu? JEDNO auto, a nie
    porównanie tylnych hamulców auta A z przednimi hamulcami
    auta B. Bo to cały czas z wielkim uporem robisz...

  • 47. Data: 2011-07-18 13:51:09
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Dwa.

    Hmm... to faktycznie znaczny odsetek ;-))). Daruj już sobie
    dalszą dyskusję...