  • 1. Data: 2011-07-13 21:32:29
    Temat: SM Warszawa - fotoradary
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    Lista miejsc w Warszawie, gdzie SM będzie mogła kontrolować prędkość
    za pomocą fotoradarów:

    http://www.tvnwarszawa.pl/informacje,news,tu-stana-f
    otoradary,240194.html

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 2. Data: 2011-07-13 23:33:02
    Temat: Re: SM Warszawa - fotoradary
    Od: to <t...@x...abc>

    begin jerzu

    > Lista miejsc w Warszawie, gdzie SM będzie mogła kontrolować prędkość za
    > pomocą fotoradarów:

    Jest niestety ryzyko, że pod koniec roku będą szaleć, żeby wyrównać
    straty.

    Dla wyrównania zauważyłem, że policja znowu po Puławskiej lubi pojeździć
    80 km/h. Może ich też złapią na FR?

  • 3. Data: 2011-07-14 07:30:09
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik to napisał:
    > Dla wyrównania zauważyłem, że policja znowu po Puławskiej lubi pojeździć
    > 80 km/h. Może ich też złapią na FR?

    Nie tylko w Warszawie, ale również tam, gdzie obowiązuje w zabudowanym
    50 km/h. Oczywiście jadą te 80 nie na sygnale.

  • 4. Data: 2011-07-14 12:58:47
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    jerzu wrote:
    > Lista miejsc w Warszawie, gdzie SM będzie mogła kontrolować prędkość
    > za pomocą fotoradarów:
    >
    > http://www.tvnwarszawa.pl/informacje,news,tu-stana-f
    otoradary,240194.html

    W większości to i tak miejsca gdzie lubili stać. Np niezwykle "groźne" miejsca
    koło pomnika Sapera na Wisłostradzie w kierunku Wilanowa...

    Ale wypierniczyli ich z ich dwu ulubionych mijesc na Trasie Ł. (na mostku nad
    kanałkiem Gocławskim i z przystanku vis-a-vis Skry. Po Cytadelą też nie ma
    infomracji (ale tam to chyba raczej miśki z suszarką stały -- idealne miejsce
    łówów, "niebezpieczne nad wyraz"-- źle oznaczone ograniczenie do 50/60 -- przed
    chwilą było 80 (na wjeździe nad wiadukt przy Krasińskiego, a nieoznakowane
    odwołanie z powody następuje już 150m dalej -- w efekcie ruchu włączająwego sie
    spod rzeczonego wiaduktu).

    \SK

  • 5. Data: 2011-07-16 13:09:01
    Od: "PaweL" <l...@i...pl>

    Na Bemowie i Woli "superniebezpieczne" miejsca na dwupasmowych odgrodzonych
    zielenią i barierkami drogach jak były miejscem żerowania SM tak będą.

    Miało być pięknie, a wyszło jak zwykle...

    Już po ustawie zobowiązującej ITD do oznakowania na żółto czynnych i
    demontażu nieczynnych w ciągu TRZECH LAT widać że cel jest jeden - łupić
    Polaków.