    From: "tibam" <g...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: klekot po odpaleniu po wymianie oleju
    Date: Sat, 20 Jun 2015 22:48:40 +0200

    Witam,

    dzis wymieniłem olej w silniku Suzuki 2.0 benzyna J20A
    Ku mojemu zdziwieniu teraz zaraz po odpaleniu ok 1 sek coś klekocze, tak
    jakby łańcuch by luzny...
    Nie dzieje się to za każdym razem - wydaje mi się, że wtedy jak silnik jest
    ciepły.
    Na starym oleju nie bylo tego nigdy. Odpalal zawsze cichutko, nic nie
    klekotało...

    Dodam ze pierwszy raz lałem olej do tego auta... nie wiem jaki był lany
    poprzednio, prócz tego, że 5w40...ponoć
    Przebieg 62tyś
    Cały rozrząd wymieniony 4 tyś km temu...
    Zalałem Shellem 5W40 (kupiony w duże hurtowni)

    Mam w garazu jeszcze Motula 8100 xcess - zmienieć na niego???

    Jakiś trafny ten Shell?

    pozdr.