  • 1. Data: 2009-08-07 12:17:17
    Temat: klawiatura bezprzewodowa - problem z kombinacjami klawiszy
    Od: Kubuś Puchatek <k...@p...onet.pl>

    Objawy:
    Podczas pracy w edytorze tekstu wciskam klawisz Shift a następnie inne
    klawisze - pojawijają się wtedy duże litery, ale tylko do momentu
    pierwszej przerwy we wprowadzaniu tekstu. Jesli zrobię 2-3 sek. przerwę to
    kolejne litery (przy stale wciśniętym Shifcie) są już małe.
    W Unrealu pod klawisz W "podpięty" jest bieg naprzód. Jeśli biegnąc
    wykonam np. skok w bok, to postać zatrzymuje się (W ciągle wciśnięte).
    Wygląda to tak, jakby klawiatura wysyłała informację o wciśnięciu klawisza
    tylko do momentu wciśnięcia kolejnego.

    Zaobserwowałem to u znajomych. Im to nie przeszkadza, ja jednak planuję
    wymianę swojej starej klawiatury, stąd moje pytanie, czy wszystkie
    klawiatury bezprzewodowe tak mają, czy tylko ten typ tak ma (jakiś Tewion
    chyba...) Jeśli to drugie, to jaką klawiaturę byście poradzili?
    Łatwo programowalne klawisze multimedialne mile widziane.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 2. Data: 2009-08-07 12:55:28
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Fri, 07 Aug 2009 14:17:17 +0200, Kubuś Puchatek napisał(a):

> [...]
    > wymianę swojej starej klawiatury, stąd moje pytanie, czy wszystkie
    > klawiatury bezprzewodowe tak mają, czy tylko ten typ tak ma (jakiś Tewion
    Przewinęło się u mnie parę klawiatur bezprzewodowych i żadna nie miała
    takich objawów. Preferuję A4Tech aczkolwiek mam w tej chwili w drugim
    kompie Logitech-a i też jestem zadowolony. Polecam RFKBS-26 od A4Tech-a ze
    względu na Nawig-Wheel Bar (zdublowane kółko myszy na klawiaturze po lewej
    stronie). Bardzo wygodna i przydatna rzecz.