  • 1. Data: 2014-02-27 17:14:26
    Temat: Barcode Scanner
    Od: Trybun <C...@j...com>

    Do czego niby służy ten program. W opisach użytkowników można
    przeczytać że działa poprawnie, ale w sumie to do czego służy? Zeskanuję
    kod z produktu w sklepie to pojawiają sie trzy opcje, każda wymaga
    połączenia z netem, odpowiedź jest zawsze taka sama - "brak danych".. A
    więc stąd pytanie - do czego ten program służy że jest sporo
    zadowolonych użytkowników?

  • 2. Data: 2014-02-27 17:21:28
    Temat: Re: Barcode Scanner
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 2/27/2014 11:14 AM, Trybun wrote:

> [...]
    > połączenia z netem, odpowiedź jest zawsze taka sama - "brak danych".. A
    > więc stąd pytanie - do czego ten program służy że jest sporo

    do tego, zeby sie wiecej dowiedziec o produkcie, ktory jest oznakowany
    standardowym kodem paskowym, a twoj telefon ma dostep do netu. rowniez
    jestem z tego programu zadowolony. <rs>

  • 3. Data: 2014-02-27 18:06:44
    Od: Trybun <C...@j...com>

    W dniu 2014-02-27 17:21, rs pisze:

    > do tego, zeby sie wiecej dowiedziec o produkcie, ktory jest oznakowany
    > standardowym kodem paskowym, a twoj telefon ma dostep do netu. rowniez
    > jestem z tego programu zadowolony. <rs>

    Zrobiłem próbę na chyba 20stu produktach, różne artykuły spożywcze z
    różnych sklepów, a także leki zakupione w aptece. I zupełna mizeria -
    kilka informacji ze skanu w ogóle nie związane z produktem na reszcie -
    brak danych. No i na śmietance z Netto prawie pełna informacja, prawie
    bo nie zawiera tego o co mi przede wszystkim chodzi - jaka jest cena tej
    śmietany.

  • 4. Data: 2014-02-27 18:09:58
    Od: jack <z...@g...com>

    W dniu czwartek, 27 lutego 2014 18:06:44 UTC+1 użytkownik Trybun napisał:

> [...]
    >
    > brak danych. No i na śmietance z Netto prawie pełna informacja, prawie
    >
    > bo nie zawiera tego o co mi przede wszystkim chodzi - jaka jest cena tej

    Bo tam ceny nie ma - cena jest w bazie sklepu :)) Co do skanera to bardzo dobrze
    działa jeśli wywołasz odwołanie do stron na temat tego produktu. Ten kod nie ma w
    sobie nic ciekawego - ciekawe jest połączenie tego kodu z bazą danych.

  • 5. Data: 2014-02-27 18:19:20
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 2/27/2014 12:06 PM, Trybun wrote:

> [...]
    > brak danych. No i na śmietance z Netto prawie pełna informacja, prawie
    > bo nie zawiera tego o co mi przede wszystkim chodzi - jaka jest cena tej

    bo to aplikacja napisana na rynek amerykanski, wiec pewnie produkty
    ktore skanujesz nie sa albo kodowane zgodnie z tamtym standardem, albo
    sa w innej bazie danych. <rs>

  • 6. Data: 2014-02-27 18:21:07
    Od: Trybun <C...@j...com>

    W dniu 2014-02-27 18:09, jack pisze:

> [...]
    sobie nic ciekawego - ciekawe jest połączenie tego kodu z bazą danych.

    Na 20 produktów tylko o jednym z nich było w necie, a więc nie wiem co
    tu chwalić?. No i ten brak możliwości zobaczenia ceny czyni dla mnie
    ten programik zupełnie nieprzydatnym. Dzięki za info, - nic z nim nie
    będę kombinował bo i tak do zeskanowania ceny się nie przyda.

  • 7. Data: 2014-02-27 18:23:37
    Od: Trybun <C...@j...com>

    W dniu 2014-02-27 18:19, rs pisze:

    > bo to aplikacja napisana na rynek amerykanski, wiec pewnie produkty
    > ktore skanujesz nie sa albo kodowane zgodnie z tamtym standardem, albo
    > sa w innej bazie danych. <rs>

    A może znasz jakiś inny tego typu program który będzie się sprawował
    lepiej od tego Barcode Scanner-a?

  • 8. Data: 2014-02-27 18:28:18
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 2/27/2014 12:23 PM, Trybun wrote:

    > A może znasz jakiś inny tego typu program który będzie się sprawował
    > lepiej od tego Barcode Scanner-a?

    sorry, nie znam. do moich zastosowan, ten sie sprawuje wysmienicie. <rs>

  • 9. Data: 2014-02-27 18:43:50
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą Trybun
    naskrobał(a):

    > A może znasz jakiś inny tego typu program który będzie się sprawował
    > lepiej od tego Barcode Scanner-a?

    U mnie ten program działa we współpracy z Listonic i dopiero Listonic
    potrafi porównać ceny w różnych sklepach. Co prawda trzech przezemnie
    wybranych ale czasami i to się przydaje.
    --
    ...:::WISKOLER:::...
    Stirlitz budzi się koło drugiej i pomyślał:

  • 10. Data: 2014-02-27 23:00:03
    Od: aL <b...@w...pl>

    W dniu 2014-02-27 17:14, Trybun pisze:

> [...]
    > połączenia z netem, odpowiedź jest zawsze taka sama - "brak danych".. A
    > więc stąd pytanie - do czego ten program służy że jest sporo

    Skanowanie kodów kreskowych produktów to jedno zastosowanie, ale
    mi to szalenie ułatwiło tagowanie miejsc typu pub, kawiarnia, lodziarnia,
    które na swoich wizytówkach lub po prostu menu miały własny, wygenerowany
    kod matrycowy z informacją o danych adresowych i stronie www.
    Poza tym używam tego skanera wraz z softem do śledzenia listów
    przewozowych opatrzonych kodem kreskowym.
    aL

    --
    There's no normal life, Wyatt. There's just life.