  • 21. Data: 2017-11-09 18:11:47
    Temat: Re: kiedy zmieniać opony
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2017-11-09 o 00:31, Michal Jankowski pisze:

    > Chyba taniej będzie, jak na te 3 dni w roku, kiedy w Warszawie i okolicy
    > zalega śnieg, przesiądę się na taksówkę.

    Nie opłaca mi się kupować opon na te zimowe 3 dni, posiedzę w domu.

    Taksówkarz

  • 22. Data: 2017-11-09 20:32:48
    Od: Bolko <s...@g...com>

    > a nie Chicago to moze miałyby zimowki sens, ale w miescie sa ulice główne
    > odśnieżone i posypane więc całoroczne spisują się należycie.
    tylko napisz co sie dzieje jak spadnie 2 inche śniegu.
    Tak nawiasem to chicago jest na wysokości Rzymu.

  • 23. Data: 2017-11-10 22:27:15
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2017-11-08 o 11:44, J.F. pisze:

    > Ale nie po Zakopanem :-)Nie trzeba Zakopanego, już na podgórzu zima potrafi
    zaskoczyć, np: w
    Bielsku-Białej jest wiele stromych podjazdów i jak trochę spadnie śniegu
    to na letnich nie ma szans wyjechać, już w całorocznych a takie mam jest
    problem.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 24. Data: 2017-11-11 08:28:07
    Od: p...@g...com

    Ale klasyk pochodzi znad morza ;-)
    https://youtu.be/BRnwM2xo_-A

  • 25. Data: 2017-11-11 11:20:59
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2017-11-09 16:22, j...@i...pl wrote:

    > Dwa lata temu wracałem z Oławy do Warszawy na letnich. W październiku,
    > dokładnie 12 października. Dało się jechać, opony Uniroyal RainSport
    > 3. Może nie było jakiegoś masakrycznego śniegu, temp. w okilicy -1 do
    > +1.
    >
    > https://i.pinimg.com/originals/44/63/64/44636415a584
    6e1e6ea33b450ee1fd3f.jpg
    > https://i.pinimg.com/originals/5c/0f/02/5c0f02b97586
    a57a72126c4f0fa35493.jpg

    E, no to co na zdjęciach to nawet nie nawiązuje do czegoś co śniegiem
    można nazwać. Śnieg to jest wtedy jak go pada tyle i jest na tyle zimno,
    ze przejeżdżające pojazdy go po prostu ubijają na drodze i tworzy się po
    pewnym czasie taka mocno zbita warstwa śniegu lub lodu. Ewentualnie jak
    jest go na tyle dużo, że tworzy się na wierzchu breja a przy asfalcie
    taka zbita warstwa mokrego śniegu i lodu.

    Podsumowując - to co widać to żaden śnieg ;)

    --
    Pozdrawiam,
    mk4

  • 26. Data: 2017-11-11 15:38:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 11 Nov 2017 11:20:59 +0100, mk4 napisał(a):

    6e1e6ea33b450ee1fd3f.jpg
    a57a72126c4f0fa35493.jpg

    > E, no to co na zdjęciach to nawet nie nawiązuje do czegoś co śniegiem
    > można nazwać.

    W zasadzie tak, ale chwila nieuwagi i wjedzie sie w troche wiecej
    sniegu.

    > Śnieg to jest wtedy jak go pada tyle i jest na tyle zimno,
    > ze przejeżdżające pojazdy go po prostu ubijają na drodze i tworzy się po
    > pewnym czasie taka mocno zbita warstwa śniegu lub lodu.

    Wtedy to i zimowki sie slizgaja :-)

    > Ewentualnie jak
    > jest go na tyle dużo, że tworzy się na wierzchu breja a przy asfalcie
    > taka zbita warstwa mokrego śniegu i lodu.

    Albo jest duzy opad a malo samochodow.

    > Podsumowując - to co widać to żaden śnieg ;)

    Tak jest, to jest przykladowy snieg
    http://jfox.republika.pl/images/kam00D9_0_0-jakuszyc
    e110503.jpg

    J.

  • 27. Data: 2017-11-11 16:04:19
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2017-11-11 o 15:38, J.F. pisze:

    > Tak jest, to jest przykladowy snieg
    > http://jfox.republika.pl/images/kam00D9_0_0-jakuszyc
    e110503.jpg

    Po koniec października chyba 2013 albo 2014 spadł taki
    śnieg w okolicach Jawora i auta z trudem wyjeżdżały
    z parkingu pod lokalem. Od miejskich pudełek po jakieś
    wielkie suwy, landrovery czy porszaki wszystko się ślizgało.
    Na zimówkach jedno czy dwa auta przyjechały
    ( w tym ja)

  • 28. Data: 2017-11-11 22:01:39
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2017-11-11 o 08:28, p...@g...com pisze:
    > Ale klasyk pochodzi znad morza ;-)
    > https://youtu.be/BRnwM2xo_-A

    No świetny :) u mnie zderzenia by był bardziej spektakularne że tak
    powiem :)

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 29. Data: 2017-11-11 23:48:58
    Od: "Axel" <n...@s...mu>

    "J.F." wrote in message news:5a02d8e0$0$15203$65785112@news.neostrada.pl...

    >Dlatego wybieram caloroczne.
    >I nic mnie juz nie zaskoczy :)

    Dla mnie to zupełnie inny problem z wyborem. Zmieniam opony nie ze względu
    na zimę, ale na prowadzenie się dobrej opony letniej na mokrej nawierzchni.
    Dobre odprowadzanie wody to dla mnie podstawa. Na suchej jezdni przy jeździe
    cywilnej każda opona jest dobra.
    A ponieważ dobra opona letnia nie nadaje się do jazdy po śniegu - trzeba
    kupić zimówki.

    --
    Axel

  • 32. Data: 2017-11-12 11:00:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Michal Jankowski m...@f...edu.pl ...

    > Chyba taniej będzie, jak na te 3 dni w roku, kiedy w Warszawie i
    > okolicy zalega śnieg, przesiądę się na taksówkę.

    Wtedy taksówek brakuje.
    Ale co do zasady - masz pewnie racje.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Miłość jest tryumfem wyobrażni nad inteligencją."