  • 1. Data: 2002-03-12 22:37:16
    Temat: kiedy koniec URT?
    Od: "Woyciech Wielogorski" <r...@e...pl>

    hej

    czy wiadomo kiedy URT przestaje istniec? obecni Rzadzaca Sila Wyzsza
    zapowiadala, ze wymieni na swoich od 1 kwietnia, ale nie slychac teraz
    zadnych oficjalnych informacji.
    szkoda by bylo, bo to jeden z niewielu urzedow w ktorych udalo mi sie cos
    zalatwic w miare bezbolesnie.
    no i teraz ma baaaardzo wazna sprawe na glowie ;-))

    pozdrowienia

  • 2. Data: 2002-03-16 07:56:48
    Temat: Re: kiedy koniec URT?
    Od: "Woyciech Wielogorski" <r...@e...pl>

    "Woyciech Wielogorski" <r...@e...pl> wrote in message
    > hej
    >
    > czy wiadomo kiedy URT przestaje istniec? obecni Rzadzaca Sila Wyzsza
    > zapowiadala, ze wymieni na swoich od 1 kwietnia, ale nie slychac teraz
    > zadnych oficjalnych informacji.
    juz sie dowiedzialem - od 01.04.02 ma sie nieco przeorganizowac. jak zwykle
    odchodzi prezes i pewnie kilku "wyzszych"...

    pzdr