  • 11. Data: 2002-11-02 09:26:01
    Temat: Re: kazza - jak ja zablokowac ?
    Od: "Tomasz Nowak" <t...@n...netventure.pl>

    Michał Lankosz <n...@l...spamu> wrote:

    > Może NTG, ale w trosce o sprawniejsze działanie polskiego internetu...
    > Ja blokuję porty 1000 do 5000 dla tcp i udp. Może niepotrzebnie aż
    > tyle, ale jest skuteczne. Dla Freesco polecenia:

    No tak, teraz już wiem dlaczego ostatnio zwiększyła się
    liczba wątków na pl.comp.lang.java pt "dlaczego nie działają
    mi czaty"..

    PS. Użytkownicy nie pytają Cię dlaczego ICQ nie działa?

    --
    Tomek

  • 12. Data: 2002-11-02 09:26:53
    Od: "Przemyslaw Popielarski" <p...@h...pl>

    c00kie wrote:

    > moze wiec warto pomyslec o jakims milym skrypcie, który bedzie
    > potrafil sam sciagnac sobie liste "supernodes" i nastepnie wrzucac
    > wszystkie te IP do REJECT/DENY?

    Jest to jakis pomysl, tylko nie wiem jaki jest tego format.

    --
    / premax
    / p...@h...pl

  • 13. Data: 2002-11-02 18:09:50
    Od: "PolQba" <p...@p...onet.pl>

    > Co masz na myśli pisząc "śmieszne" ? Mam kilka kompów w LANie.
    > Pytanie było jak zablokować Kazę więc podałem proste rozwiązanie.
    > Nie zaprzeczam, że jest to ograniczenie jakichś usług działających na tych
    > portach.
    cytuje: "Może NTG, ale w trosce o sprawniejsze działanie polskiego
    internetu..." i tutaj o blokowaniu
    jest to o tyle zabawne ze polski internet dziala tak samo czy to zablokujesz
    czy nie, a ze jeszcze masz komu serwowac internet to tylko kwestja braku
    drugiego lanu gdzies obok....
    EOT & pozdrawiam
    a jak chcesz to zapraszam na priv

    --
    Qba
    )( )(

  • 14. Data: 2002-11-02 18:10:16
    Od: User VATAZHKA <v...@l...localdomain>

    > windowsy w koncu trzeba bedzie przeinstalowac :))))))))
    > wiec z czasem starzy tez poleca do piachu.

    W liście do CHIP-a Józio z Hrubieszowa zapłacze, że mu Kazaa nie chodzi, a
    jakiś dzielny redaktor podeśle mu pliczek do "uruchomienia" dwuklikiem. I
    co wtedy?

    --
    We use bad software and bad machines for the wrong things.
    -- R. W. Hamming

  • 15. Data: 2002-11-03 08:32:54
    Od: "Tomasz 'BloodMan' Tomkowiak" <B...@t...one.pl>

    Cóż, Sat, 2 Nov 2002 18:09:50 +0000 (UTC)
    PolQba <p...@p...onet.pl> pisze:

    > jest to o tyle zabawne ze polski internet dziala tak samo czy to zablokujesz
    > czy nie,

    A wcale nie.

    > a ze jeszcze masz komu serwowac internet to tylko kwestja braku
    > drugiego lanu gdzies obok....

    A ja znam też takich 'obok'. Wszyscy ciągną non-stop zapakowane
    kazy pełne list do ściągania, bez limitów up/download...
    Taki speed panie, wszyscy tam mi polecą i co ja zrobie... => ;))

    Jak nie zatyka ściąganie "do", to zatyka ściąganie "od" -
    co jest jeszcze gorsze... Ja np. wiem, czemu moi mi nie uciekają.
    hint: bo "tam" są ich klnący na powolność sieci kumple.

    --
    Tomasz 'BloodMan' Tomkowiak <b...@t...one.pl>
    [RLU:146065, GG:3218485, IA:3647017539, #amypl tkdMass]

  • 16. Data: 2002-11-03 17:25:05
    Od: "PolQba" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > co jest jeszcze gorsze... Ja np. wiem, czemu moi mi nie uciekają.
    > hint: bo "tam" są ich klnący na powolność sieci kumple.
    a) zamiast blokady ograniczenie lacza na tych portach do np 1/4 w dzien i
    1/2 w nocy
    b) po cholere z tymi blokadami na polipa?! niech sobie blokuja ALE TO NNIIEE
    JJEESSTT problem polskiego internetu, jak wam niedziala w LAN'ie internet to
    nieznaczy ze niedziala wszystkim tylko W-A-M! to wasz problem, a nie
    pol.int.... to raczej post (a raczej googlowanie bo ten temat jest walkowany
    ok 2-3 razy na tydzien od cbq po inne wynalazki) na pl.comp.os.linux.sieci;
    pl.comp.networking;
    grrr...

    --
    Qba
    )( )(

  • 17. Data: 2002-11-04 09:11:59
    Od: "Tomasz 'BloodMan' Tomkowiak" <B...@t...one.pl>

    Cóż, Sun, 3 Nov 2002 17:25:05 +0000 (UTC)
    PolQba <p...@p...onet.pl> pisze:

    > a) zamiast blokady ograniczenie lacza na tych portach do np 1/4 w dzien i
    > 1/2 w nocy

    Żeby mnie zabili? Zresztą mam zamiar troche zmienić - w dzień wyfiltrowane,
    a w nocy puszczone free.

    > b) po cholere z tymi blokadami na polipa?!

    W sumie to jest problem polskiego (m.in.) internetu...
    pośrednio.

  • 18. Data: 2002-11-04 12:13:40
    Od: "AndrzejW" <a...@s...pl>

    "PolQba" <p...@p...onet.pl> wrote in message
    .pl...
    > ale
    > rozumiem ze jestes ISP? bo jak masz kilka kompow w lan to troche smieszne
    > jest ten "ratunek"

    Jeszcze skuteczniejsze byłoby wypięcie kabelka sieciowego, ale czy na pewno
    o to chodzi ?

    Chcąc otrzymać dostęp do internetu chcę mieć DOSTĘP, a nie strony WWW.

    Andrzej Wilkoszewski

  • 19. Data: 2002-11-04 14:27:20
    Od: Grzegorz Szyszlo <z...@w...lublin.pl>

    User VATAZHKA wrote:

    > W liście do CHIP-a Józio z Hrubieszowa zapłacze, że mu Kazaa nie chodzi, a
    > jakiś dzielny redaktor podeśle mu pliczek do "uruchomienia" dwuklikiem. I
    > co wtedy?

    wtedy znowu cos sie wymysli. coz. to jest gorsze niz wyscig zbrojen :(

    --