  • 1. Data: 2014-04-27 18:45:34
    Temat: każdy śpiewac może?
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Witam

    Czy Robert Janowski w programie "Jaka to melodia?" powinien spiewać? Program
    jest ciekawy i sprawnię prowadzony. Natomiast śpiew prowadzącego to zgrzyt.
    Człowiek nie ma ni głosu, ni słuchu. Czy decydenci TV pójdą po rozum do
    głowy i zabronią mu tych żenujących produkcji?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2014-04-27 19:17:35
    Temat: Re: każdy śpiewac może?
    Od: sat_diver <s...@s...info>

    Nastał dzień 2014-04-27 18:45, Kamil donosi, że:> Czy Robert Janowski w
> [...]
    > Człowiek nie ma ni głosu, ni słuchu. Czy decydenci TV pójdą po rozum do
    > głowy i zabronią mu tych żenujących produkcji?
    No popatrz, mam zupełnie odwrotne odczucia:
    1. program jest fatalny i 'amuzyczny'
    2. prowadzący akurat śpiewa nieźle (może nie w programie): posłuchaj w
    YT choćby "Mury Jerycha" czy "A ja nie"

  • 3. Data: 2014-04-27 19:45:33
    Od: Frez <f...@g...com>

    W dniu 2014-04-27 18:45, Kamil pisze:
> [...]
    > Człowiek nie ma ni głosu, ni słuchu. Czy decydenci TV pójdą po rozum do
    > głowy i zabronią mu tych żenujących produkcji?

    Powinni zabronić innych bzdur na vivach i innych MTVałach...

  • 4. Data: 2014-04-27 20:03:48
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Użytkownik "sat_diver" napisał:

    > 2. prowadzący akurat śpiewa nieźle (może nie w programie): posłuchaj w
    > YT choćby "Mury Jerycha" czy "A ja nie"

    Mam lepsze propozycje do słuchania. Choćby dziewczyn w programie Laskowik &
    Malicki. Co do głosu Janowskiego to rzecz gustu, o którym podobno się nie
    dyskutuje. oim zdaniem jest marny. Natomiast słuchu muzycznego ten człowiek
    nie ma za grosz. Niemiłosiernie fałszuje. Jeśli tego nie słyszych to znaczy,
    że tez nie masz słuchu. Proponuję więc ściągnij sobie program do pomiaru
    częstotliwości i poddaj wyczyny Janowskiego analizie. Masakra. Nadaje się z
    biedą do "cioci na imieninach", ale nie do publicznej telewizji.

    Pzdr

  • 5. Data: 2014-04-28 01:35:27
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    On 27.04.2014 20:03, Kamil wrote:

    > Mam lepsze propozycje do słuchania. Choćby dziewczyn w programie Laskowik &
    > Malicki.

    od dawna sam Malicki + dwie dziewczyny (choć nie takie młode. miałem
    okazję rozmawiać po koncercie) i dwóch panów ;-)
    śpiewają super.
    co do sedna, program jest słaby, bo za dużo gada i bierze się za
    śpiewanie. kiedyś czasem to oglądałem.

    co do wspomnianych piosenek, z ciekawości posłucham.