  • 1. Data: 2014-04-29 11:04:53
    Temat: Program telewizyjny
    Od: JanuszK2 <j...@g...com>

    Witam. Od kilku miesięcy oglądam cyfrową telewizje naziemna. Początkowo
    na laptopie z tunerem na USB. teraz na starym telewizorze z dekoderem
    zewnętrznym.
    Póki używałem laptopa korzystanie z EPG było bardzo wygodne - oglądało
    się w oddzielnym okienku i można było przeglądać cały repertuar bez
    zmiany oglądanego kanału.
    Teraz dwa różne dekodery które używam, podczas zmiany czytanego programu
    w EPG automatycznie zmieniają oglądany kanał na ten którego opis czytam.
    (mam nadzieję, ze to co napisałem jest zrozumiałe).
    Chętnie więc przeglądałbym repertuar na jakiejś stronie internetowej.
    Ale takiej która zawiera tylko kanały z naziemnej telewizji cyfrowej
    a nie kilkadziesiąt programów z sieci satelitarnych i kablowych.
    Istnieje taka strona?
    Janusz

  • 2. Data: 2014-04-29 13:57:07
    Temat: Re: Program telewizyjny
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 29.04.2014 11:04, JanuszK2 wrote:
> [...]
    > Ale takiej która zawiera tylko kanały z naziemnej telewizji cyfrowej
    > a nie kilkadziesiąt programów z sieci satelitarnych i kablowych.

    http://tv.wp.pl i zaznacz sobie "naziemna",
    stronak bedzie pamietac kukisem na nastepny raz

    --

    Uwaga! Delfiny i małpy dołączą do internetu! Średnie IQ
    internautów ma dzięki temu szansę znacząco... wzrosnąć!

    http://antyweb.pl/delfiny-i-malpy-dolacza-do-interne
    tu/

    Czyż nie? ;)

  • 3. Data: 2014-04-29 14:05:59
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    http://www.emitel.pl/program-telewizyjny

  • 4. Data: 2014-04-29 14:25:07
    Od: JanuszK2 <j...@g...com>

    W dniu 2014-04-29 11:04, JanuszK2 pisze:
    > Witam. Od kilku miesięcy oglądam cyfrową telewizje naziemna.

    Dziękuję za obydwie odpowiedzi.
    Strona Emitela bardziej mi się podoba - posiada Stopklatke i Fokus
    Janusz