    From: Jarek <j...@s...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: karta muzyczna
    Date: Tue, 5 Jul 2011 21:25:38 +0200

    Do tej pory miałem wbudowaną na płycie głównej, jakaś pochodna AC97.
    Denerwowało mnie że na słuchawkach przy bardzo cichej muzyce słychać jak
    pracuje płyta główna i wszystkie wnętrzności. Takie głuche trzeszczenie. To
    sobie postanowiłem kupić jakąś najtańszą karte na pci i wybór padł na takie
    cosik:
    http://www.arest.pl/produkt/Karty-muzyczne/6,,,,0,0,
    0,,/18396/CREATIVE-SB-5-1-VX-PCI-OEM/

    No i ta nie trzeszczy ale ma dwie inne wady:
    1. Jest bardzo cicha -- krótkie googlenie wykazało że podobno w ogóle nie
    ma żadnego wzmacniacza
    2. Nie ma bolców do podłączenia front panelu

    A ja lubie na wieczór wziąść kufel piwa, duże słuchawy i poczuć się jak na
    koncercie. Więc moje pytanie o karte muzyczną.
    1. Bez żadnych dodatków w stylu dźwięk przestrzenny, filtry itp
    2. Dająca mocny sygnał na słuchawy -- tak żeby łeb odrywało
    3. Nie jestem audiofilem więc jakość dzwięku wystarczy że będzie normalna
    co kolwiek pod tym pojęciem rozumieć
    4. Możliwość podłączenia front panelu (aby słuchawki podłączyć od przodu a
    od tylu tylko głośniki)
    5. Żeby nie trzeszczała jak będe cichutko słuchał (dobre ekranowanie czy
    co?)

    Pomóżta

    --
    Mały troll