  • 11. Data: 2011-09-27 13:13:30
    Temat: Re: karta graficzna EVGA GT520 ECO - problem z wyjściem HDMI na HDTV LCD
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "qwerty" <q...@p...fm> wrote in message
    news:j5rp3s$guk$1@inews.gazeta.pl...

    > Kto jest producentem GPU? evga, czy nvidia?

    A jakie drivery myślisz są na stronie evga? :-)

    > Opcje skalowania. Resztę sam sobie poszukaj, bo to NTG.

    Dlaczego NTG? O co Ci chodzi?

    > Dodam, że jest nierozważne puszczanie na świat telnet
    > oraz z domyślnych portów VNC.

    Do czego zmierzasz?

  • 12. Data: 2011-09-27 13:17:46
    Temat: Re: karta graficzna EVGA GT520 ECO - problem z wyjściem HDMI=?iso-8859-2?Q?_na_HDTV_LCD?=
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "mulczas" <m...@o...pl> wrote in message news:j5s40b$gl$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "bufi" <b...@p...de> napisał w wiadomości

    > "Overscan" to słowo-klucz w tym przypadku,
    > chociaż coraz rzadziej stosowane :-)

    Bo coraz mniej ekranów CRT gdzie to miało sens...
    Teraz, przy LCD, interesuje nas mapowanie pikseli 1:1, tylko wtedy
    bowiem obraz nie wymaga zniekształcającego, pogarszającego
    jakość obrazu skalowania.

  • 13. Data: 2011-09-27 13:36:55
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "gadacz" <g...@o...pl> wrote in message
    > <ciach>
    >
    > Problemem nie jest ani TV ani karta.
    > HDMI od komutera podłącz w gniazdo HDMI2 (to jest domyślne
    > gniazdo do takiego użytku w samsung'ach.
    > W TV mień nazwę tego gniazda na PC (już w tym momencie powinno
    > być ok) Jeśli nie, to w TV znajdziesz opcje samoczynnego skalowania.
    > Jeśli nadal nie to w ustawieniach od karty to znajdziesz.

    Mylisz się, i to bardzo :) HDMI2 rzeczywiście jest wyróżnione ale w sensie
    posiadania ARC (Audio Return Channel) - tym kanałem wędruje z TV dźwięk
    z wybranego aktualnie wyjścia spowrotem do wzmacniacza (home theater)
    tam podłączonego i umożliwia puszczenie dźwięku zamiast na mini-głośniki
    wbudowane w płaskie TV, które zwykle są marne z natury rzeczy samej
    na głośniki obsługiwane przez wzmacniacz home theater 5+1 lub 7+1.

    Mam to gniazdko puste bo w planach mam dokupienie do mojego
    UN46D7000 zestawu blue ray playera ze wzmacniaczem i głośnikami
    HT-D5500 i podłączyć go właśnie do HDMI2 aby wykorzystać ten ARC.