  • 1. Data: 2012-06-17 09:57:26
    Temat: kamera sony xdr - xr200 ve zoom problem
    Od: Marcin <m...@m...spam>

    Witam

    Wczoraj przestal mi nagle dzialac zoom na obudowie kamery (taki
    wychylowy element sterowany kciukiem - podejrzewam ze steruje jakims
    potencjometrem tam umieszczonym ). Poprzez przyciski przy wysietlaczu
    dziala zoom prawidlowo.
    W zwiazku z tym pytanie - czy ktos wie coz moze byc przyczyna tejze
    usterki i czy mozna gdzies zamienny element kupic??
    Oraz w jaki sposob sie do niego dostac? Nie chce polamac elementow
    obudowy a po zdjeciu dysku jestem troche zablokowany z dalszym
    rozkrecaniem??

    Moze ktos juz zajmowal sie taka kamera od tej strony ??

    Pozdrawiam
    Marcin